Πέμπτη 23 Απριλίου 2020

ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΒΑΡΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΝ ΟΙ ΩΜΟΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ! ( VIDEO)

Πηγή: http://geraniablog.blogspot.com/


Καλημέρα σε όλους τους συμπολίτες μου, χρόνια πολλά και ευτυχισμένα! Εκ προοιμίου διευκρινίζω ότι δεν έχω καμία διάθεση, κομπορρημοσύνης και ούτε φυσικά επιδιώκω να καπηλευτώ για ιδιοτελείς λόγους, τον τραγικό και άδικο θάνατο, ενός 14χρονου παιδιού, που έχασε την ζωή του, πέφτοντας μέσα στην διώρυγα, από ......ύψος 60 μέτρων περίπου!

Ωστόσο, συνειδησιακά είμαι υποχρεωμένος να αναφερθώ, σε όλους εκείνους που χύνουν αυτές τις μέρες, τα κροκοδείλια δάκρυά τους και προσποιούνται τους μετά Χριστόν προφήτες!
Πριν όμως αναφερθώ, σε όλους αυτούς, τους δήθεν ευαίσθητους, θέλω να σας κάνω μια σύντομη, προσωπική αναδρομή, για να ενισχύσω τα γραφόμενα μου!
Υπήρξα κατά την χρονική περίοδο 2015-2016, εκτελεστικό μέλος του διοικητικού συμβουλίου της διώρυγας Κορίνθου. Επειδή όμως, ήμουν λαλίστατος, για όλα τα οξύμωρα και στρεβλά που έβλεπα, με εντολές άνωθεν, επήλθε η καρατόμηση μου από το συγκεκριμένο σώμα!
Την διαισθητική μου αντίληψη και την διορατικότητα μου, για την επώδυνη πραγματικότητα, σχετικά με την ασφάλεια στα πρανή της διώρυγας Κορίνθου, (και όχι μόνο) την έχω από τον Σεπτέμβριο του 2017, καταθέσει, σε μηνυτήρια αναφορά μου κατά παντός υπευθύνου ( της Α.Ε.ΔΙ.Κ ), προς την εισαγγελία Κορίνθου! Ειρήσθω εν παρόδω, για μεγάλο χρονικό διάστημα, με αναρτήσεις μου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με συνεντεύξεις αλλά και ανακοινώσεις μου στα τοπικά ΜΜΕ, (που δεν ήταν υποκινούμενα ή εξαρτημένα με διαφημιστικά νταραβέρια από ημετέρους) φρόντιζα να δίνω δημοσιότητα, στο θέμα της ασφάλειας της διώρυγας, ώστε να ασκώ, στο μέτρο των δυνατοτήτων μου, πιέσεις για τη λήψη μέτρων ασφαλείας στη διώρυγα, για να είχε αποφευχθεί η πρόσφατη τραγωδία με το 14χρονο παιδί από τα Ίσθμια! Καθώς επίσης και την και μηδενική πρόβλεψη Ασφαλιστικής κάλυψης Αστικής Ευθύνης !! Ποιό ήταν το αποτέλεσμα για όλα αυτά; Η εισαγγελία Κορίνθου, σε αντίφαση ρόλου, κώφευε και μέχρι σήμερα, φαίνεται πως ουδέν έπραξε, εάν και όφειλε, ενώ τόσο ο δήμος Λουτρακίου, (Στα διοικητικα όρια του οποίο ανήκει εξ ολοκλήρου η διώρυγα ) όσο και ο δήμος Κορίνθου, σφύριζαν αδιάφορα.
Επιπρόσθετα, με ενέργειες μου, είχαν ενημερωθεί όλοι οι βουλευτές του νόμου Κορινθίας!
Και σαν να μην έφτανε αυτό, όταν ο γράφων, είχε κάνει έκκληση στα ανθρωπιστικά αντανακλαστικά των φορέων του Λουτρακίου, ώστε για λόγους ασφαλείας, να μεταφερθεί λίγο πιο μακριά από τα πρανή, το τουριστικό περίπτερο του LTO στον Ισθμό και να γίνει συμβατό με τον κανονισμό που διέπει τη λειτουργία της διώρυγας, εισέπραξε, με επίσημη ανακοίνωση του συγκεκριμένου φορέα, ποταμό λάσπης με παραληρηματικές συκοφαντίες που έφτασαν μέχρι το έσχατο σημείο, να κατηγορείται ο έχων τη διορατικότητα, την αληθινή κοινωνική ευθύνη ευαισθησία, την εμπειρία και την γνώση, για εμμονική εμπάθεια, για εχθρικές διαθέσεις προς τον τουρισμό, αλλά και για καταστροφή ολόκληρου του δήμου Λουτρακίου Περαχώρας & Αγίων Θεοδώρων. Και μάλιστα, η τελευταία χαλκευμένη κατηγορία, των ψευδεπίγραφων Εισαγγελέων, στερείται συν τοις άλλοις και σοβαρότητας, αφού ο γράφων, πότε δεν του έχουν προσπορίσει, επιτελικές θέσεις, διοίκησης του δήμου μας! Συνεπώς, σήμερα, μετά από όλα τα ανωτέρω εκτεθέντα και ύστερα από τέτοια ανείπωτη τραγωδία, που έφερε την σταυρωμένη κραυγή της κοινωνίας που είναι όλοι οι προαναφερόμενοι κήνσορες που μόλις τολμάς να τους καταθέσεις μια πρόταση για το κοινό καλό, σου κάνουν ομοθυμαδόν επιθέσεις; Και γιατί ορισμένοι-ες με μέσα επικοινωνίας, που ποτέ τους, δεν ένωσαν τις φωνές τους με τις φωνές εκείνων που νοιάστηκαν πραγματικά για τον συνάνθρωπο μας, ή κάποιοι άλλοι, που ήταν στην δικαιοδοσία τους να τακτοποιήσουν την κατάσταση, δεν το έπραξαν; Αλλά κατόπιν εορτής, χύνουν και από πάνω κροκοδείλια δάκρυα, μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παριστάνοντας τις μανιάτισσες μοιρολογίστρες; Είναι ευχαριστημένοι, που με την αδιαφορία και την ολιγωρία τους, πότισαν με παιδικό αίμα τα πρανή της διώρυγας; Η λέξη "αιδώς", είναι λόγος πολύ φτωχός, για να περιγράψει την κατάσταση

! ΥΓ Προς επίρρωσην των προαναφερόμενων, σας παραθέτω μια από τις αμέτρητες παρεμβάσεις μου! Ενώ τους ακατάπαυστα δύσπιστους, τους παραπέμπω στην χθεσινή ανακοίνωση που δημοσίευσε του ινστιτούτο καταναλωτή ώστε να διαπιστώσουν του λόγου του αληθές.( Βλέπε εδώ ) (Βλέπε εδώ ) (Βλέπε εδώ )