Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2021

ΜΠΕΓΚΕΛ ΣΤΟ TVXS.GR: ΠΕΤΑΞΑ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΣΤΟΝ κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΑΛΛΑ ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΘΥΜΑ!

Φωτεινή Λαμπρίδη

Σοκαρισμένη από την αντίδραση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, δηλώνει μιλώντας στο tvxs.gr η Ολλανδή δημοσιογράφος Ingeborg Beugel.

«Σήμερα ζω μια οργουελική κατάσταση. Εγώ απλά είπα μια αλήθεια διαπιστωμένη από όλα τα διεθνή μέσα και παράλληλα ήθελα να δώσω την ευκαιρία στον κ. Μητσοτάκη να πει την αλήθεια, να πιέσει την ΕΕ που είναι η πρώτη υπαίτια για την τραγωδία, να κάνει κάτι. Δεν φαντάστηκα ποτέ ότι η αλήθεια και η δημοσιογραφία θα ονομαστούν προσβολή. Ούτε περίμενα να μετατρέψει τον εαυτό του σε θύμα για να αμυνθεί».
Η δημοσιογράφος απαντά σε όσους λένε ότι ο κ. Μητσοτάκης μπορεί να ήταν προετοιμασμένος για την ερώτηση της, ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο: «Αν με γνώριζαν δεν θα μου επέτρεπαν την είσοδο. Ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που έγινα δεκτή».
Επιμένει επίσης, ότι οι επικριτές της, προκειμένου να μετατρέψουν σε θύμα τον πρωθυπουργό, αποκρύπτουν πως τα βέλη στράφηκαν και στην ΕΕ και στον Ολλανδό πρωθυπουργό: «Όταν ο κ. Χρυσοχοΐδης το ’19, έστειλε το απελπισμένο γράμμα στην Ευρώπη να πάρουν ανήλικους πρόσφυγες από την Ελλάδα, κανένας δεν αντιδρούσε από την ΕΕ. Τον Οκτώβριο του ’19 υπήρχαν 19-22.000 πρόσφυγες στη Μόρια. Ήταν απελπιστική η κατάσταση. Οι δήμοι στην Ολλανδία, όταν άρχισε η πανδημία, είπαν θέλουμε να πάρουμε παιδιά, χιλιάδες παιδιά. Έκαναν καμπάνια στην Ολλανδία μάλιστα γι’αυτό. Και η κυβέρνηση δεν δέχτηκε ούτε 500 παιδιά! Η υπουργός μετανάστευσης δε, έγινε γελοιογραφία μια και δυο φορές».
«Τι έκανε η κυβέρνηση της Ολλανδίας; Υιοθέτησε πρόταση της ΜΚΟ Μovement on the ground, και πέταξε μερικά εκατομμύρια στην Ελλάδα για να φτιαχτούν τρεις ξενώνες. Το μήνυμα ήταν να μείνει το πρόβλημα έξω από την αυλή μας. Αυτός ήταν ο λόγος, που οι υπόλοιπες ΜΚΟ διέκοψαν τη σχέση τους με την συγκεκριμένη οργάνωση. Αντί λοιπόν ο κ. Μητσοτάκης να μιλήσει με την ευκαιρία της ερώτησης μου για την άρνηση της ΕΕ να βοηθήσει την Ελλάδα που είναι πύλη εισόδου, να μας πει που πάνε τα δισεκατομμύρια που δίνονται για τους πρόσφυγες που θα έπρεπε να έχουν μετατρέψει τις δομές σε υποδειγματικούς χώρους, επιτίθεται σε εμένα που είπα αυτό που όλοι γνωρίζουμε».

«Μίλησα για ναρκισσιστική στρατηγική που σημαίνει αντιστροφή των ρόλων θύτη - θύματος»

Στην ερώτηση μας τι απαντά στην κριτική ότι ήταν επιθετική η αναφορά της στον ναρκισσισμό του πρωθυπουργού απαντά: «Δεν είπα ότι ο πρωθυπουργός είναι νάρκισσος. Είπα ότι ακολουθεί ναρκισσιστική στρατηγική, μετατρέποντας τον ίδιο σε θύμα. Τα θύματα είναι οι πρόσφυγες και η αλήθεια στην περίπτωση μας. Με κατηγόρησε ψευδώς ότι δεν έχω πάει στη Σάμο. Ήμουν η πρώτη δημοσιογράφος που πήγε εκεί σε αποστολή με την ευρωβουλεύτρια των πρασίνων Tineke Strik η οποία έκανε την έρευνα για την Φρόντεξ. Ο φωτογράφος μου πήρε τις πρώτες φωτογραφίες στο καμπ. Μας γύρισε το στομάχι, δεν μπορούμε να φάμε. Πιο δυστοπικό μέρος δεν έχω δει....
Πολλοί πρόσφυγες προτιμούν να ζουν στη ζούγκλα ελεύθεροι, παρά να πάνε σε ένα πράγμα που μοιάζει με το Άουσβιτς στην έρημο. Πρέπει να δείτε την παιδική χαρά για την οποία μίλησε ο κ. Μητσοτάκης. Πιο θλιβερή παιδική χαρά δεν έχετε δει. Το μοναδικό πράγμα με χρώματα ανάμεσα σε κοντέινερ. Μια δυστοπία για παιδιά»

«Οι δημοσιογράφοι που με επικρίνουν θα έπρεπε να αναρωτηθούν γιατί δεν έκαναν την ερώτηση πριν από εμένα»

Στους δημοσιογράφους που την χαρακτήρισαν τουρκόφιλη απαντά: «Γνωρίζουμε τι κάνει η Τουρκία. Αυτό δεν δίνει άλλοθι στην Ελλάδα. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν πέσει έξι φορές θύματα επαναπροώθησης. Τους κλέβουν τα χρήματα. Αλήθεια που είναι όλα αυτά τα λεφτά; Τους κλέβουν το δικαίωμα στο άσυλο. Είμαι συνηθισμένη σε τέτοιου είδους επιθέσεις. Στην Ολλανδία μου επιτέθηκαν μουσουλμάνοι, με αφορμή ένα φεμινιστικό ντοκιμαντέρ μου για την σεξουαλικότητα στη δύση. Ο παππούς μου με έλεγε Κασσάνδρα. Λέω την αλήθεια και το πληρώνω. αυτή είναι η ιστορία της ζωής μου γι’αυτό έγινα δημοσιογράφος. Γιατί στη δουλειά μας, είναι υποχρέωση να λες την αλήθεια. Αν δεν το κάνεις, τότε δεν κάνεις δημοσιογραφία, κάνεις κάτι άλλο και κρίνεσαι γι’αυτό.

Πηγή: https://m.tvxs.gr/