Κυριακή 26 Ιουλίου 2020

ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ - ΠΕΥΚΟΙ 23 ΙΟΥΛΙΟΥ 1991!

Αναδημοσίευση από το προσωπικό facebook της Άννας Ιωαννίδου-Ραϋμόνδου


Κάτω απ'τα αστέρια απόψε μόνη μου
Νιώθω να ξεδιπλώνεται η ψυχή μου
Σκέφτομαι πόσο γρήγορα περάσανε
Εξήντα χρόνια απ'την ζωή μου
Απέναντι το πέλαγος κατάμαυρο
Κι ένα καράβι φωτισμένο πλέει
Ο θόρυβος της μηχανής του ακούγεται
Που το μονότονο της το τραγούδι λέει!


Τραβάει για εκεί που έβαλε σκοπό !
Πριν ξεκινήσει ακόμα απ'το λιμάνι!
Ο καπετάνιος έχει χέρι σταθερό
Λοξοδρομήσεις απ' τη ρώτα του, δεν κάνει.
Το απέραντο το πέλαγος το σκοτεινό
Δεν τον φοβίζει όπως δείχνει
Μέσα του πλημμυρίζει φως ζεστό
Που γύρω του στην σκοτεινιά, ελπίδα ρίχνει.
Είν' ένα πέλαγος μεγάλη η ζωή
Που ταξιδεύεις και δεν ξέρεις τι θα βρεις εμπρός σου
Μα σα στη ρώτα σου έχεις τον Χριστό
Σίγουρα ακίνδυνα, θα φτάσεις στον σκοπό σου.
Κι εγώ ένα καράβι σαν κι αυτό
Τραβάω να φτάσω σε ήρεμο λιμάνι
Το φως της πίστης έχω οδηγό,
Που στο Θεό αργά ή γρήγορα σε βγάνει.
Αυτός είν' το λιμάνι που ποθώ,
Γαλήνη να βρω κάποια μέρα!
Ας ήταν όλοι όσους αγαπώ
Κοντά μου να βρεθούνε εκεί πέρα!