Η παρουσία πάντως του Μητσοτάκη στην Ναταλία, άναψε συζήτηση και στην Αξιωματική Αντιπολίτευση.
Ο Μητσοτάκης πήγε στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού. Λογικό. Οι εκλογές είναι προ των πυλών, η εβδομάδα θα έχει κλεισίματα ψηφοδελτίων και για όποιον είδε τις κινήσεις του Πρωθυπουργού στην περιοδεία της Αχαΐας, κατάλαβε πως έχουν τσεκαριστεί ημερομηνίες.
Γιατί όμως στην Ναταλία; Καταρχάς γιατί το επιτελείο του κάνει targeting. Γιατί έχει βρει από μετρήσεις ποιο κοινό και σε ποιο κοινό έχει πρόβλημα η κυβερνώσα.
Οι νέοι είναι σίγουρα ένα. Και κάτι ακόμη: Άνθρωποι που ξέρουν καλά την τηλεόραση σήμερα επαναλαμβάνουν πως ο κόσμος δείχνει μια αποστροφή σε δελτία και πολιτικά- όσοι ακόμη βλέπουν τηλεόραση βέβαια.
Τι μένει; Οι εκπομπές των ειδήσεων των σελέμπριτις, των τηλεμαγείρων, των ζωδίων και των άστρων. Αν η τηλεόραση είναι ανοιχτή στο μέσο λαϊκό σπίτι, και ξαφνικά δεις τον Πρωθυπουργό της χώρας να εμφανίζεται σε εκπομπή μη πολιτική και τίποτε να μην ακούσεις, και τίποτε να μην πει, κάτι θα μείνει. Θα έχει επιβάλλει την δοσολογία των ιδεών του. Θα έχει φτιάξει μια αντίστιξη στο μεσημέρι του Σαββάτου.
Χρήσιμη για τον ίδιο. Θα ζήσουμε λοιπόν τις εκλογές της εικόνας; Όχι απλώς της τηλεοπτικής;
Μα μιας πιο σύνθετης εικόνας που οι πολιτικοί θα ενημερώνουν το κοινό τους στο viber, θα ποζάρουν στο Instagram, θα ποστάρουν στο fb και θα απαντούν στο luben; Πλάι σε αυτά οι πιο μελετημένοι δεν θα υποτιμήσουν την ΤV και δη εκπομπές μη πολιτικές; Γρήγορα θα το μάθουμε.
Η παρουσία πάντως του Μητσοτάκη στην Ναταλία, άναψε συζήτηση και στην Αξιωματική Αντιπολίτευση. Για το πώς χειρίζεται εκείνος τα Μέσα και για το πώς πρέπει εκείνοι να κινηθούν στον εκλογικό χρόνο.
Πρέπει να υποκύψουν σε μια λάιφ στάιλ επικοινωνία ή να παραμείνουν σε μια γραμμή βαριάς πολιτικής εκφώνησης σε δραματικό τόνο; Θα λέγαμε πως αν η Πολιτική είναι η μάχη της ατζέντας, των ιδεών και του καλύτερου σχεδίου είναι πάντα και η μάχη της εικόνας.
Στην αντιπολιτική εποχή μας, η τελευταία βέβαια μοιάζει να υπερτερεί του ίδιου του περιεχομένου της Πολιτικής. Και αυτό είναι πρόβλημα. Μια φωτογραφία ενός βουλευτή με την οικογένεια του στο τζάκι ή με τον σκύλο του εκπέμπει «κανονικότητα και ευρυθμία».
Ο υπουργός που έχει πάει σε live με φούτερ, φτιάχνει μια οικεία εικόνα. Θα πυκνώσουν αυτά και σίγουρα θα δούμε και πολιτικούς όχι μόνον της κυβέρνησης να επιδίδονται. Το ζητούμενο είναι αν θα δούμε μόνον μια τέτοια προεκλογική πασαρέλα ή θα συζητηθούν και τα φλέγοντα.
Κι αν τα τελευταία παραμείνουν μετέωρα καθώς οι κρίσεις πολλαπλασιάζονται, καμία Επικοινωνία δεν θα μπορεί να πληρώσει την ΔΕΗ κανενός.
Πηγή: https://www.in.gr/