Κυριακή 26 Ιουνίου 2022

ΟΤΑΝ ΔΙΝΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΤΕΝΕΚΕΔΕΣ!

By Βάσια Αδάμ

Πηγή: diaforetiko

Λανθάνουσα εποχή

Ζούμε σε μια λανθάνουσα εποχή όπου το άσπρο το ονομάζουμε μαύρο και το μαύρο άσπρο. Θα μου πεις όμως, και θα έχεις και δίκιο τώρα το κατάλαβες; Μάλλον όχι. Τι γίνεται όμως με αυτούς που επιλέγουμε να θεωρούμε καλλιτέχνες και ενίοτε να τους θαυμάζουν τα νέα παιδιά; Αυτοί οι άνθρωποι που έχουν δημόσιο βήμα αλλά αρνούνται κατηγορηματικά να αναλάβουν τις ευθύνες τους; Τι γίνεται με αυτούς που έχουν δημόσιο βήμα και επιλέγουν να πλακωθούν στο ξύλο σε μια διοργάνωση μουσικής και όποιον πάρει ο χάρος; Ούτε τότε έχουν ευθύνη; Δίνουμε δημοσιότητα σε τενεκέδες … Μήπως αυτό μας αξίζει;

Δώσε θάρρος στον τράπερ…

Δώσε θάρρος σε απαίδευτα όντα και θα δεις που θα καταλήξουμε ως κοινωνία. Φυσικά και έχει ευθύνη η οικογένεια και το σχολείο στην διαμόρφωση του χαρακτήρα των παιδιών ΑΛΛΑ όλοι υπήρξαμε έφηβοι και γνωρίζουμε ότι τους γονείς μας λίγο πολύ τους αψηφούσαμε (για να μην πω τίποτα χειρότερο) όταν μας δίναν συμβουλές. Ο έφηβος εαυτός του βίαιου Κωστάκη όμως εφόσον έτσι έπραξε και ο αγαπημένος του τράπερ, τι πειράζει στο διάλλειμα να χτυπήσει τον Γιαννάκη; Αυτό δεν θα τον κάνει μάγκα;
Βλέπετε έχω αφήσει εκτός τους ξεχειλισμένους από ματσίλα και μισογυνισμό στίχους των τραγουδιών τους και ασχολούμαι μόνο με τις πράξεις τους. Ναι ναι γιατί όσο και να μας λέτε ότι αυτά τα λέτε μόνο στα τραγούδια σας γιατί αυτό είναι το στυλ σας, σας έχουν πιάσει με “γκάνια” και έχετε γίνει ρεζίλι σε χιλιάδες κόσμου όταν πλακώνεστε στις μπουνιές.
Ή μήπως δεν γίνατε ρεζίλι και απλά κανονικοποιείται ακόμη περισσότερο η βιά; Αλλά δεν έχετε ευθύνη εσείς; Μήπως δεν έχει κανένας ευθύνη; Μήπως να τα γράψουμε όλα στα παλιά μας τα παπούτσια;

Πηγή: the mamagers

Σας παρακαλώ κυρία μου δεν θα ήθελα

Αλλά ας μην μιλήσουμε μόνο για τους πολυαγαπημένους μου τράπερ. Ας μιλήσουμε και για αυτούς που έχουν πολιτικό βήμα και ξερνάνε εσωτερικευμένο μισογυνισμό. Ονόματα δεν λέμε, οικογένειες δεν θίγουμε για ευνόητους λόγους… Έχω ένα παράδειγμα στο μυαλό μου (όπως και εσείς) μια κυρία, η οποία μετά από πολλές όμορφες δηλώσεις έπαθε αυτό που της άξιζε. Karma is a… και τα λοιπά και τα λοιπά…

Πηγή: vistacreate

Κάνετε πολύ θόρυβο

Και το χειρότερο είναι ότι επειδή είστε άδειοι τενεκέδες κάνετε πολύ θόρυβο και δεν ακούγονται άνθρωποι που έχουν να πουν πράγματα. Θα μου πεις τόσο καιρό δεν είχες απογοητευτεί; Θα πω ναι και θα γίνω γραφική. Αλλά κάπου κάπου θέλω και να τα λέω.
Όχι ότι θα αλλάξει και τίποτα…

  Βάσια Αδάμ
Αρχισυντάκτης
Απόφοιτη Φιλοσοφίας, με πολλά ερωτήματα και καμία απάντηση. Καλώς όρισες στο μυαλό μου!

Πηγή: https://www.maxmag.gr/