Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2021

ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ!

awakengr


Γράφει η Μάρσια Συρίγου

Κόρη μου…

Έχω την ανάγκη να σου γράψω αυτό το γράμμα γιατί θέλω να το έχεις μαζί σου για πάντα και σε κάθε δύσκολη στιγμή σου με κάθε τρόπο να είμαι εκεί.
Θέλω να αλλάξω τον κόσμο για εσένα, ανακάλυψα όμως ότι κάτι τέτοιο είναι αδύνατο, έτσι αποφάσισα να αλλάξω εμένα για να σου δώσω μια ευκαιρία να δείς τον κόσμο με άλλα μάτια. Προσπαθώ να αφήσω πίσω τις αποσκευές που μου φόρτωσαν όλες οι προηγούμενες γενιές και να ξεκινήσω να γράφω την δική μου ιστορία.
Πάλεψα με τους δαίμονες μου και ακόμα παλεύω. Ο δρόμος είναι δύσκολος, τίποτα δεν μου χαρίστηκε και τίποτα δεν περιμένω να μου χαριστεί, αλλά συνεχίζω να παλεύω. Δεν τα παρατάω δεν το βάζω κάτω άσο κι αν μερικές φορές απογοητεύομαι. Όλα στο πρόγραμμα είναι, ακόμα και οι απογοητεύσεις.
Δεν προσπάθησα ποτέ να σε προστατεύσω από την απογοήτευση, παρόλο όταν σε έβλεπα να απογοητεύεσαι ένιωθα σαν να σκίζουν την καρδιά μου στα δύο σε άφηνα γιατί μόνο έτσι θα μπορούσες να δυναμώσεις…
Στη ζωή σου θα συναντήσεις πολλούς ανθρώπους, ανθρώπους που θα προσπαθήσουν να σε αλλάξουν, ανθρώπους που θα σε αγαπήσουν για αυτό ακριβώς που είσαι. Αυτούς τους τελευταίους μην τους χάσεις και έτσι να είσαι και εσύ.
Δεν μπορείς να αλλάξεις κανέναν άλλον πέρα από τον ίδιο σου τον εαυτό, δεν μπορείς να αλλάξεις κάποιες καταστάσεις παρά μόνο τον τρόπο που τις αντιμετωπίζεις. Μάθε να ξεχωρίζεις τι μπορείς να αλλάξεις μέσα σου και τι πρέπει απλά να αποδεχτείς.
Μην συμβιβάζεσαι με τίποτα λιγότερο από αυτό που αξίζεις και να διεκδικείς, να διεκδικείς όσα θέλεις και να παθιάζεσαι όπως όταν ήσουν μικρή και διεκδικούσες αυτό που σου άνηκε.
Να κάνεις κτήμα σου την αλήθεια την ειλικρίνεια και την αγάπη, να είναι η πυξίδα σου στην ζωή.
Να χτίζεις σχέσεις αληθινές, σχέσεις δυνατές, σχέσεις ζωής.
Η ζωή σου δεν θα είναι εύκολη, θα απογοητευτείς, θα παραπατήσεις, θα πέσεις, όμως να ξέρεις ότι θα είμαι εκεί να σου κρατάω το χέρι να σε στηρίζω και να σου υπενθυμίζω οτι μπορεί η ζωή να μην μας πηγαίνει εκεί που θέλουμε, σίγουρα όμως μας πηγαίνει εκεί που πρέπει.
Τώρα που στα γράφω όλα αυτά νιώθω ένα κόμπο στο λαιμό και σφίγγγεται το στομάχι μου.
Δεν μπορώ να σε κλείσω σε γυάλα, θα σε αφήσω να ζήσεις τη ζωή σου, θα σε αφήσω να πέσεις, όχι γιατί μου αρέσει να σε βλέπω να πονάς, αλλά γιατί μόνο μέσα από τον πόνο θα ωριμάσεις, μόνο μέσα από τον πόνο θα εκτιμήσεις την χαρά.
Στη ζωή σου θα αντιμετωπίσεις πολλά προβλήματα. Τα προβλήματα είναι μια σταθερά μέσα στη ζωή μας.
Όταν λύνεις ένα πρόβλημα προκύπτει κάποιο άλλο, δεν μπορείς να καταφέρεις κάτι αν δεν θυσιάσεις κάτι άλλο. Τα προβλήματα δεν σταματούν ποτέ, απλώς αλλάζουν ή αναβαθμίζονται.
Η ευτυχία προέρχεται από την επίλυση των προβλημάτων και εδώ η λέξη κλειδί είναι η «επίλυση». Άν αποφεύγεις τα προβλήματα ή πιστεύεις οτι δεν έχεις κανένα πρόβλημα, τότε θα γίνεις δυστυχισμένη.
Για να γίνεις ευτυχισμένη χρειάζεται να λύνεις κάτι, η ευτυχία είναι μια μορφή δράσης.
Τίποτα δεν θα σου χαριστεί παθητικά τίποτα δεν θα λυθεί ως δια μαγείας αν εσύ δεν προσπαθήσεις.
Να θυμάσαι ότι προβλήματα έχεις, λύσε τα για να γίνεις ευτυχισμένη, αυτή είναι μια συνεχής διαδικασία.

Κλείνοντας αυτό το γράμμα θα σου πω

Να δίνεις αλλά να μην δίνεσαι
Να αγαπάς και να μην εκμεταλλεύεσαι
Να επιλέγεις στη ζωή σου
Να μην αφήνεις κανέναν να σε εκμεταλλευτεί
Να κάνεις αυτό που θέλεις να σου κάνουν 
Να μην περιμένεις τίποτα από κανέναν.
Η ζωή είναι δική σου, άρπαξε την από τα μαλλιά και ζήσε την!

Σε λατρεύω, η μαμά σου.

Πηγή: https://www.awakengr.com/