Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2019

ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΛΑΜΠΟΚΑ: DE PROFUNDIS!

Πίνακας ζωγραφικής «Det syke barn» του Edvard Munch


Από iraklis3

«Όπου υπάρχει θλίψη ο τόπος είναι ιερός»
Oscar Wilde

Ἐκ βαθέων ἐκέκραξά σοι.
Εσένα.
Κι εσένα.
Και το θεό των αμνών.

Εκεί που γονατίζει παραδομένη η νύχτα.
Εκεί που ανασηκώνεται αιμόφυρτη η αυγή.
Μήτε το σκότος, μήτε το φως στα μάτια μου.
Μονάχα ο σπαραγμός ενός παιδιού στην κάμινο.
Κι η αγκαλιά η αδειανή κι ανήμπορη μιας μάνας.

Ἐκ βαθέων ἐκέκραξά σοι.
Εσένα.
Μόνο εσένα.

Δεν είχα.
Μήτε κρασί, μήτε ψωμί, μήτε γλυκό τραγούδι .
μήτε και τόπο γνώριμο και σπιτικό δικό μου.
Μήδε και γάργαρο νερό τα πόδια σου να πλύνω.
Δεν είχα.

Μόνο δυο δάκρυα εξόριστα
Στον ίσκιο σου να γείρουν.

Ἐκ βαθέων ἐκέκραξά σοι.
Τρις
Εσένα.

Το πρόσωπό σου απέστρεψες.
Εσύ.
Κι εσύ.
Και του θεού ο ίσκιος.

Τώρα εμπρός μου κείτεται
Ο χρόνος μου αιμόφυρτος.
Τα χέρια μου υψώνονται άλλη μια
Και η άγρια κραυγή μου
ακονίζει και πάλι το μαχαίρι.

Γεωργία Καλαμποκά 26/11/2019

Πηγή: https://atexnos.gr/