Κάθε άνθρωπος, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Γης, χρειάζεται ασφάλεια. Και την ασφάλεια τη νιώθει όταν ξέρει πως κάποια πράγματα δεν αλλάζουν, όσα χρόνια κι αν περάσουν. Η ασφάλεια είναι άμεσα συνυφασμένη με τις ρίζες μας αλλά και με τις συνήθειές μας. Με το γνώριμο. Με ό,τι συνδέεται με τις αναμνήσεις μας – ειδικά τις γλυκές και όμορφες.
Παράλληλα, κάθε άνθρωπος, σε κάθε γωνία του πλανήτη, χρειάζεται και την αλλαγή, την καινοτομία. Γιατί θέλει να αισθάνεται πως εξελίσσεται και προοδεύει.
Παράλληλα, κάθε άνθρωπος, σε κάθε γωνία του πλανήτη, χρειάζεται και την αλλαγή, την καινοτομία. Γιατί θέλει να αισθάνεται πως εξελίσσεται και προοδεύει.
Αυτό που συμβαίνει σε κάθε άνθρωπο συμβαίνει και σε κάθε εταιρεία – ή, τουλάχιστον, έτσι θα έπρεπε. Γιατί κάθε πετυχημένη επιχείρηση πρέπει να πιάνει τον σφυγμό της κοινωνίας στην οποία εντάσσεται. Και αυτό είναι κάτι που η Αθηναϊκή Ζυθοποιία το έχει καταφέρει.
Συνδεδεμένη με την παράδοση
Από το 1963 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει «χτίσει» την παρουσία της στην Ελλάδα. Τότε μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών ενώθηκε για να φέρει στη χώρα μας την πιο εμβληματική ετικέτα μπίρας της εποχής. Δύο χρόνια αργότερα, το 1965, ξεκίνησε η παραγωγή της ΑΜΣΤΕΛ στο πρώτο ζυθοποιείο της εταιρείας, στην Αθήνα. Έκτοτε, η ΑΜΣΤΕΛ έχει τη θέση της στο οικογενειακό τραπέζι, ενώ είναι η μπίρα που πρωταγωνίστησε στις κινηματογραφικές ταβέρνες και στα μπαρ της εποχής.
Με την πάροδο των χρόνων ταυτίστηκε τόσο πολύ με την ελληνική καθημερινότητα, ώστε η λέξη «μπίρα» να φέρνει συνειρμικά την ετικέτα «ΑΜΣΤΕΛ» στο μυαλό όλων. Και αργότερα, πλάι στη διάσημη Heineken (που έκανε την εμφάνισή της στη χώρα μας το 1981), κατάφεραν να συντροφεύουν κάθε Έλληνα στις προσωπικές του στιγμές αποτελώντας το κέντρο κάθε παρέας.
Παράλληλα, με την επανακυκλοφορία της ΑΛΦΑ και την αναβίωση της ΜΑΜΟΣ (ένα αποτέλεσμα της συνεργασίας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας με την οικογένεια Μάμου), η εταιρεία έφερε ξανά στο προσκήνιο προϊόντα που συγκινούσαν και συγκινούν, προϊόντα δεμένα με την παράδοση, την οικογένεια, τη φιλία και όλες τις διαχρονικές αξίες, συνδέοντας διαφορετικούς ανθρώπους, κάθε γενιάς, οι οποίοι βρίσκουν νέες εκφράσεις μέσω της συναρπαστικής κουλτούρας της μπίρας.
Καινοτομία, χθες, σήμερα, αύριο…
Από την εμβληματική ΑΜΣΤΕΛ έως την πιο εναλλακτική και με έντονο τοπικό χαρακτήρα ΝΥΜΦΗ, κάθε προϊόν στην ιστορία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας είναι καινοτομία που γίνεται παράδοση και παράδοση που εξελίσσεται σε καινοτομία!
Η σύγχρονη εποχή τρέχει με φρενήρεις ρυθμούς και οι ανάγκες της αγοράς αλλά και της κοινωνίας αλλάζουν. Έρχονται συνεχώς καινούργιες συνήθειες, γευστικές αναζητήσεις, καταναλωτικές και διατροφικές ανάγκες, που δημιουργούν νέες τάσεις και καινοτόμα προϊόντα. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία φροντίζει πάντα να πρωτοπορεί, εκσυγχρονίζοντας αγαπημένες μάρκες και λανσάροντας ετικέτες οι οποίες ανταποκρίνονται στις νέες επιθυμίες και εκφράζουν ακόμα και τις πιο μοντέρνες τάσεις.
Από την αλέγκρα Άμστελ Kargo IPA για την πιο urban πλευρά των Millennials και την Generation Z έως τις Low/No Alcohol εκδοχές των ιστορικών της σημάτων, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία μεγαλώνει τον κόσμο της μπίρας, εμπλουτίζει την κουλτούρα της και διευρύνει την αγορά, καταφέρνοντας να παραμένει επίκαιρη 56 συνεχόμενα χρόνια ως ο μεγαλύτερος παίκτης μίας αγοράς και ενός προϊόντος συνυφασμένου με τις προσωπικές και τις συλλογικές στιγμές της ελληνικής κοινωνίας.
Πηγή: https://www.zougla.gr/