Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2019

ΣΤΟ ΒΟΛΕΜΑ, ΣΤΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ!

Γράφει η Κατερίνα Καραβάκα

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΤΟ ΒΟΛΕΜΑ, ΣΤΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ!"
Κάποτε μου είπαν πως «τα όνειρα είναι ζωή», μα δεν τους πίστεψα. Έλεγα πως αν έχω τη δουλειά μου και μια οικογένεια, ανεξαρτήτως συγγενικών δεσμών, θα είμαι πλήρης και ευτυχισμένη. Και όταν κατάφερα να τα αποκτήσω αυτά, δεν αισθανόμουν ικανοποιημένη, είχα ανησυχίες. Άρχισα να νιώθω την ανάγκη να πετύχω πιο σημαντικούς στόχους, να γίνω καλύτερη, σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.
Και να που ο απαιτητικός στόχος συνοδεύτηκε από αποτυχία και απογοήτευση. Μα έπρεπε να ξαναπροσπαθήσω, δεν έπρεπε να τα παρατήσω χωρίς δεύτερη προσπάθεια, έτσι δεν είναι; Έτσι μου έλεγαν οι γονείς μου όταν ήμουν παιδί, να προσπαθώ ξανά και ξανά. Να μην μετράω τις οικονομικές θυσίες ή την ταλαιπωρία...
«Πρέπει να τα καταφέρω», λέω στον εαυτό μου, επιδιώκοντας να διώξω το άγχος και να πιστέψω σε μένα. «Θα κάνω ό, τι καλύτερο μπορώ.. Οι άλλοι που τα κατάφεραν είναι καλύτεροι από εμένα;» Και αρχίζω να πεισμώνω, κάτι καταφέρνω, ανεβαίνει το ηθικό. «Αν όμως αποτύχω και πάλι; Θα προσπαθήσω ξανά ή θα τα παρατήσω;». Αυτή η μιζέρια και η γκρίνια που μας περιτριγυρίζει, πριν καλά καλά φτάσουμε στο μέσον της διαδρομής, μας κάνει να βλέπουμε τις αμφιβολίες και το φόβο της αποτυχίας κατάματα.
Λίγοι, όμως, άνθρωποι τα βλέπουν αυτά. Λίγοι καταλαβαίνουν πως είναι να θες να πετύχεις στη ζωή σου, να θες να κάνεις κάτι σημαντικό και να μην επαναπαύεσαι στα λίγα. Υπερτερούν οι πολλοί, οι εφησυχασμένοι, από τη ρουτίνα και την απελπισία της καθημερινότητας. Είναι εκείνοι που λένε «Καλά είμαι και εδώ μωρέ, ποιος ταλαιπωρείται τώρα, ποιος σηκώνει το κεφάλι από την αποτυχία και να προσπαθήσει ξανά;» Και, έτσι, ένας ακόμα αποφασίζει να παραμείνει στα ίδια, να ενδώσει στον «ωχαδερφισμό», να μην χτίσει όνειρα και φιλοδοξίες..
Τότε, είναι που πρέπει να πεις και συ στον εαυτό σου ότι δε θες να είσαι έτσι. Ότι θες να περάσουν τα χρόνια, να αισθάνεσαι ότι κατάφερες κάτι, δεν έφυγε μάταια ο καιρός. Ότι δε θες να μετανιώσεις για αποφάσεις που δεν πήρες, για φιλοδοξίες που δεν εκπλήρωσες. Τότε, είναι που πρέπει να πω και εγώ στον εαυτό μου ότι αυτή τη φορά θα τα καταφέρω. Θα το παλέψω, θα κάνω ό,τι μπορώ και θα τα καταφέρω!

Πηγή:http://www.loveletters.gr