Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2024

ΠΟΙΗΣΗ: «ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ»!

20 Δεκεμβρίου: Διεθνής Ημέρα Ανθρώπινης Αλληλεγγύης

Της Σοφίας Κιόρογλου // *



Δεν μπορώ να ακούω,
δεν θέλω να βλέπω άλλα
πνιγμένα ανθρώπινα κορμιά.
Πώς έγινα εγώ έτσι;
Να βλέπω χέρια απλωμένα
και το χέρι μου να μην τεντώνεται;
Να κρατώ στις παλάμες μου ένα χέρι
κι αυτό να ξεγλιστρά σαν χέλι
και να χάνεται κάτω από τα κύματα;
Τι άνθρωπος είμαι εγώ που δεν σώζω κανέναν;
Ποια αλληλεγγύη γεμίζει φέρετρα;
Πέστε μου ποια αλληλεγγύη;

Το ποίημα Αλληλεγγύη διακρίθηκε στον Πανελλήνιο διαγωνισμό Ποίησης του Bonsaistories.

* Η Σοφία Κιόρογλου σπούδασε μετάφραση και εργάστηκε ως αρχισυντάκτρια του Club Gourmet. Ποιήματα της έχουν βραβευτεί και δημοσιευτεί σε διεθνείς ανθολογίες και στα αμερικανικά περιοδικά Silver Birch Press, Winamop, Ashvamegh, Verse-Virtual, Praise Writer και Halkyon Days. Πρόσφατα εξέδωσε την πρώτη αγγλόφωνη ποιητική της συλλογή με τίτλο “Poems”. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το sofiakioroglou.wordpress.com

Πηγή: https://www.fractalart.gr/