Πέμπτη 17 Μαρτίου 2022

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΜΟΥ ΕΙΔΟΣ! | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑΣ|ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΤΣΙΝ!

Ντρέπομαι για το ανθρώπινο μου είδος! | Κωνσταντίνος Πρωτόπαππας | Τα λόγια του Τσιν.

Τα λόγια του Τσιν

Γράφει ο Κωνσταντίνος Πρωτόπαππας για την Κουλτουρόσουπα.

Είναι από τις στιγμές που ντρέπομαι για το ανθρώπινο μου είδος. Είναι από αυτές που ντρέπομαι για τη χείριστη φάρα μας, για το απεριόριστα αφελές μας εγώ. Ντρέπομαι που κατάγομαι από ίδιο είδος με αυτούς που κουνάνε δάχτυλα στους άλλους ενώ οι άλλοι κουνάνε δάχτυλο σε άλλους. Πριν μια βδομάδα σχεδόν ντράπηκα που λέγομαι άνθρωπος.
Που υπάρχει μια Ρωσία και ένας πρόεδρος που λέγεται Πούτιν και κάνει τον αντιπλανητάρχη με προεδρική θητεία σχεδόν εικοσαετή (από το 2000 με ένα μικρό πρωθυπουργικό διάλλειμα), πρώην αξιωματικός την KGB . Που θέλει να τινάξει τον κόσμο στον αέρα. Που κηρύσσει πόλεμο όπως κάποιος κηρύσσει την έναρξη των εκπτώσεων. Που εισβάλει στην Ουκρανία και παράλληλα κοροϊδεύει όλο τον κόσμο ότι έκανε γυμνάσια. Αυτός ο αιμοσταγής, ο ανήθικος, ο ονειροπόλος, ο εγώ διατάζω, ο εγώ συλλαμβάνω διαδηλωτές για την ειρήνη, ο εγώ δε δίνω δικαιώματα στους ομοφυλόφιλους, ο εγώ δοξάζω την παλιά ΕΣΣΔ.
.Που υπάρχουν οι ΗΠΑ που λένε στην Ουκρανία να κρατήσει και στέλνουν στρατιωτικές και οικονομικές βοήθειες. Που μετά τον Β΄ παγκόσμιο έχω χάσει τον αριθμό των πολέμων που έχουν ανακατευτεί. Κορέα, Κούβα, Βιετνάμ, Γρανέδα, Βοσνία, Ιράκ, Σερβία, Πακιστάν, Αφγανιστάν, ξανά Ιράκ, Συρία, Σομαλία, Λιβύη, Υεμένη κ.α. Που έχει υπάρξει πίσω από τα πραξικοπήματα των Γουατεμάλα, Κονγκό, Ιράν, Βραζιλία, Βιετνάμ αλλά για να μη μακρηγορήσω λέγεται πως κρύβεται πίσω από 50 και πάνω πραξικοπήματα ή απόπειρες. Και κουνάει το χέρι σαν καλός Σαμαρείτης. Ποιος κουνάει το χέρι; Πες μου ποιος. Ο Μπάιντεν που πριν ήταν στη θέση του κάποιος Τράμπ. Δεν το χωράει ο νους μου.

Που υπάρχει μια Ευρώπη διαλυμένη. Μια Ευρώπη που δεν ξέρει που πάνε τα τέσσερα. Που κάθε κράτος τείνει να εθνικοποιείται όλο και πιο πολύ αντί να συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο μετά από τόσα χρόνια ανοιχτών συνόρων. Μια Ευρώπη που αφήνει πίσω της τη Μεγάλη Βρετανία, μια Ευρώπη χωρίς ίχνος αρχηγού, που πάλι καλά υπάρχει ένας λίγος Μακρόν και αναλαμβάνει καμία δράση, έτσι κουβέντα να γίνεται. Και όλα είναι νεκρά. Όλα μυρίζουν χρήμα. Όλα μυρίζουν μίζες, κρυφές απολαβές και μαύρο χρήμα. Και απλά τα ίσα δικαιώματα για όλους, το φεμινιστικό κίνημα κτλ είναι απλά μια βιτρίνα για να πούμε πως είμαστε πολύ μπροστά σε σχέση με άλλους λαούς. Και το ΚΚΕ βρήκε λύση να κάνει πορεία στην αμερικάνικη πρεσβεία.

Που υπάρχει το κράτος της Ουγγαρίας και βράζει σε υπέρτατο εθνικιστικό βαθμό. Που στην άλλη άκρη υπάρχει κάποιος Κιμ που σκοτώνει όποιον γουστάρει. Που ένας Ερντογάν χορεύει την Ευρώπη εδώ και χρόνια, και η Ελλάδα κάνει επαναπροωθήσεις και άκρη δε βγαίνει και τα νησιά έχουν στρατό ενώ δεν θα έπρεπε και ο Ερντογάν περιμένει και κάνει τρύπες σε όποια θάλασσα γουστάρει και δεν του λέει κανείς τίποτε.
Και μας λυπάμαι. Και μας ντρέπομαι. Που ακόμη σκεφτόμαστε το θάνατο του άλλου. Που θέλουμε τα εδάφη του άλλου. Που θέλουμε το κακό του άλλου. Να σκοτώσουμε το δίπλα έθνος. Να του πατήσουμε το λαιμό. Που η γη καταστρέφεται και η κλιματική αλλαγή δε μας φτάνει. Ντρέπομαι ειλικρινά. Ντρέπομαι που είμαι μέρος αυτού του τσίρκου. Όλοι πρέπει να ντρεπόμαστε, να ανατριχιάζουμε με αυτή τη σκέψη και μόνο.
Κυρίες μου και κύριοι έχουμε αποτύχει
Και αν δεν το δούμε λίγο αυτό τότε δεν υπάρχει γυρισμός. Έχουμε αποτύχει σε όλους τους τομείς. Σε όλα τα πεδία από άκρη σε άκρη. Είμαστε ξοφλημένοι. Είμαστε οι χειρότεροι που θα μπορούσαμε να ήμασταν. Έχουμε οικτρά αποτύχει.
Κυρίες και κύριοι δυστυχώς έχουμε αποτύχει παταγωδώς.


ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ:
-
Κάθε πρώτη και δεκαπέντε του μηνός στις σελίδες του Kulturosupa.gr
-
Κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία.
..
Ακολουθήστε το Kulturosupa.gr στα social media

Πηγή: http://www.kulturosupa.gr/