Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2021

ΕΛΑ, ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΚΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΑΧΝΟ..

   Γαρυφαλιά Μοίρα


Γράφει η Γαρυφαλιά Μοίρα

Κι αν είναι τα βουνά ψηλά, μπορείς να περπατήσεις, όποια κορφή και αν υψωθεί, μπορείς να την γκρεμίσεις.
Έλα, εκεί που ενώνεται η θάλασσα, με του ουρανού την άκρη, του απείρου το ατελείωτο, το δάκρυ μου θα φτάσει.
Έλα, του ήλιου, η θρέψη της γης, του ανέμου, η ζεστά του νοτιά, τα θολωμένα μάτια κάστανα, τα βλέφαρά θα υποτάξει, μία σταγόνα κρουσταλιά σαν στάξει.
Έλα, η σκέψη σταμάτησε, στο άδειο το κουφάρι, ξεκάρφωσε το βλέμμα της, μαύρο το πέπλο πιάνει, σαν γυρίζει μοναχή, ο νους να αποκάμει, γεμάτη θλίψη πέρασε με μαύρο το φανάρι.
Έλα, χαράχτηκε για μία στιγμή, στων χειλιών την άκρη, ένα χαμόγελο αχνό, για να βρει χαρά το δάκρυ, σχηματίστηκε δειλά, μα πάλι το έχασα κι η παγωνιά το έκαμε, και έφυγε
Ανάθεμα το, έλα!
Ήρθες απόψε τ’ όνειρο πάλι να μου σβήσεις, μια σταλιά χαράς, να μη μ’ αφήσεις.
Βασανισμένο όνειρο πορεύω κάθε βράδυ, κι όταν ξυπνώ κάθε πρωί, βρίσκομαι στο σκοτάδι.
Έλα, μες του λαιμού, η μυρωδιά δε μ’ άφησε να ησυχάσω, όλα τα λέλουδα της γης εγώ θα θυσιάσω. Την μυρωδιά σου σαν αισθανθώ τότε θα ξαποστάσω.
Έλα, κι αν δε κατάλαβες εσύ, πως είναι αγάπη τόση, όπου ο χτύπος της καρδιάς, μπορεί να σ’ εξοντώσει.
Έλα και γω δε θα μιλώ, για πάντα θα σιωπήσω, μόνο την αύρα της ψυχής, άσε με να μυρίσω.
Έλα..

Είμαι ένα άτομο με ενσυναίσθηση. Πιστεύω στους ανθρώπους και λατρεύω να τους βοηθάω όπως μπορώ. Διαβάζω πολύ - τα πάντα - Νιώθω μαγικά δημιουργώντας διαφορά κεριά, λαδακια σώματος, κηραλοιφές με διαφορα βότανα. Είμαι μια υπερήφανη μαμά που μεγάλωσα 3 αξιοπρεπή κai υπέροχα παιδιά. Εχω δίπλα μου λίγους και καλούς φίλους που δέχονται και αγαπούν το ανήσυχο πνεύμα μου. Όσο για την συγγραφή, πάντα έγραφα τις σκέψεις μου και μάλλον ήρθε η ώρα να τις μοιραστώ μαζί σας!

Πηγή: http://loveletters.gr/