Τρίτη 21 Μαρτίου 2023

Η ΜΑΡΙΑ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ «ΤΑ ΦΩΤΕΙΝΑ ΣΟΥ ΛΥΧΝΑΡΙΑ»!

Με ένα ποίημα της Μαρίας Κώττη, κοπέλας με Σύνδρομο Down επέλεξε να αναδείξει την σημασία της Παγκόσμιας Ημέρας για το Σύνδρομο Down το Κέντρο Κοινωνικής Φροντίδας ατόμων με νοητική υστέρηση Εστία.
Η Παγκόσμια Ημέρα για το Σύνδρομο Down καθιερώθηκε το 2006 με πρωτοβουλία του γιατρού Στυλιανού Αντωναράκη, καθηγητή γενετικής στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης και γιορτάζεται την 21η Μαρτίου κάθε έτους.
Η ημέρα δεν επιλέχτηκε τυχαία, αλλά από τα αριθμητικά δεδομένα του Συνδρόμου (3ο χρωμόσωμα στο 21o ζεύγος = 3.21).
Μπορείτε να απολαύσετε το ποίημα της Μαρίας Κώττη, κοπέλας με σύνδρομο Down που απασχολείται στην ΕΣΤΙΑ και να συλλογιστείτε τα δικά σας φωτεινά λυχνάρια…

Χαρά έχω στην ψυχή μου
Αγάπη στην καρδιά μου
Αγκαλιά στην ζωή
Είσαι όλα τα όμορφα σε αυτή τη γη
δώσε μου εσύ φτερά
για να πετάξω πιο ψηλά
Ένα γέλιο σου με δυναμώνει στην ζωή.
Χωρίς να μάθω το όνομα σου
θα είμαι γνωστή σου από μια λέξη
που θα πει το κύμα σου
ότι με αγάπη αγκαλιάζει.
Ποθεί η ψυχή μου από νερό της αλήθειας.

“Τα φωτεινά σου λυχνάρια”- Μαρία Κώττη

Πηγή: Εστία Κέντρο Κοινωνικής Φροντίδας ατόμων με νοητική υστέρηση

Πηγή: https://nevronas.gr/