Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021

ΠΡΟΣΩΠΑ: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ (ΤΟΛΗΣ) ΚΟΥΤΡΟΥΛΙΑΣ, Ο ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΤΩΝ 5.000 ΠΟΝΤΩΝ!

Πηγή: https://www.loutraki365.gr/


By Loutraki365

Ο Απόστολος (Τόλης) Κουτρούλιας, γεννήθηκε στο Λουτράκι Κορινθίας και είναι επαγγελματίας καλαθοσφαιριστής. Διαθέτοντας ύψος 2,03 μέτρα, αγωνιζόταν στη θέση του πάουερ φόργουορντ και του σέντερ. Ο Τόλης Κουτρούλιας είναι παντρεμένος με την Έλσα Τόλη. Το ζευγάρι έχει δύο παιδιά. Πλέον και οι δύο δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά στο Λουτράκι.

Πότε ξεκινήσατε το μπάσκετ και πως φτάσατε να είστε ένας από τους σημαντικότερους παίκτες της γενιάς σας;

Για εμένα ο αθλητισμός ξεκίνησε από τα παιδικά μου χρόνια, έχοντας πρότυπο τον αδερφό μου . Αγάπησα το μπάσκετ και έγινε βασικό κομμάτι της ζωής μου. Εκτός από το μπάσκετ είχα ασχοληθεί με το στίβο και το βόλεϊ. Με κέρδισε όμως το συγκεκριμένο άθλημα , γιατί είναι πολυδιάστατο. Δε θυμάμαι να σας πω πόσες ώρες ατομικής και ομαδικής προπόνησης έχω κάνει για να μπορώ να αντεπεξέρχομαι στους αγώνες σε όποιο επίπεδο και αν αναφερόμαστε.Τα πρώτα μου βήματα έγιναν στον Ποσειδώνα Λουτρακίου και με την βοήθεια του Τάσου Κόντη πήρα μεταγραφή στον Πρωτέα Αθηνών. Στον ένα χρόνο που έπαιξα εκεί, συστήθηκα στον κόσμο του μπάσκετ και αντιλήφτηκα πως είχα τη δυνατότητα να εξελίξω την καριέρα μου. Με την επιλογή μου στην ηλικία των 18 ετών να συμμετέχω στην Μεικτή Εθνική Εφήβων ο προπονητής μου τότε, με πήρε μεταγραφή στον Πανελλήνιο. Στην ομάδα του Πανελληνίου παρέμεινα έξι χρόνια. Ήταν η ομάδα σταθμός στην μετέπειτα καριέρα μου.

Συνέχεια με μια ανοδική επαγγελματική πορεία σε πολλές ομάδες. Θα θέλατε να μας τις αναφέρετε;

Έπαιξα στον Άρη Θεσσαλονίκης που ήταν Α1 και αγαπημένη ομάδα των Ελλήνων, συνέχισα σε Χαλκίδα, Ιωνικό Νέας Φιλαδέλφειας, ΜΕΝΤ, Δάφνη, Ηλυσιακό, Χολαργό, Νηαρ Ηστ, Ολυμπιάδα Πατρών, Παγκράτι και έκλεισα την καριέρα μου στον Α.Σ Παπάγου.

Ποια στιγμή θυμάστε πιο έντονα από την καριέρα σας;

Όλες οι αγωνιστικές στιγμές ήταν ιδιαίτερες. Αγωνίες, απογοητεύσεις, αλλά και πολλές χαρές με τις νίκες. Δε ξεχνάω τους Ευρωπαϊκούς αγώνες στο ULEB και στο FIBA Cup.

Φυσικό επακόλουθο να βάλετε τέλος σε μια εξαιρετική καριέρα. Υπάρχει κάποιος λόγος που θεωρείτε πως σας ξεχώρισε;

Θα μπορούσα να αναφέρω κάποια νούμερα που έχω σε στατιστικές κατηγορίες, αλλά θεωρώ ότι το μεγαλύτερο μου επίτευγμα ήταν πως επιμήκυνα τη διάρκεια ζωής ενός μπασκετμπολίστα με τα είκοσι πέντε χρόνια επαγγελματικού αθλητισμού. Ήμουν δεύτερος σκόρερ όλων των εποχών στην Α2 κατηγορία Ανδρών, πέρασα τους 5.000 πόντους και πρώτος στα ριμπάουντ και κοψίματα.

Εάν ξεκινούσατε τώρα την καριέρα σας θα είχατε διαφορετική εξέλιξη;

Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι πως σήμερα υπάρχει παραγωγή ταλέντων, επειδή το μπάσκετ έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των παιδιών, με αποτέλεσμα να θέλουν να το ακολουθήσουν, είτε ερασιτεχνικά, είτε επαγγελματικά. Υποθετικά ίσως και να είχα. Είμαι όμως ευγνώμων και ευτυχής για αυτά που πέτυχα.

Επιστροφή στη γενέτειρα (Λουτράκι) μετά από είκοσι πέντε χρόνια.

Ήταν μια εύκολη απόφαση να επιστρέψω στο Λουτράκι. Είναι το λιμάνι μου. Έχω τους παιδικούς μου φίλους, τις επιχειρήσεις μου, μεγαλώνουμε με την Έλσα τα παιδιά μας σ΄ έναν τόπο με καλές συνθήκες. Αυτό από μόνο του λέει πολλά.

Είστε κάτοχος διπλώματος προπονητικής. Έχετε κάποια ομάδα που προπονείτε;

Έχω ξεκινήσει εδώ και δυο χρόνια ως προπονητής. Η πρώτη μου χρονιά ήταν στο Παγκράτι στην Α2 και από πέρυσι είμαι στην ομάδα των Γερανείων στο Λουτράκι. Προσωπικός μου στόχος είναι να χτίσω ένα καλό βιογραφικό και να φέρω όσα περισσότερα παιδιά μπορώ για να ασχοληθούν με το μπάσκετ στην πόλη μας.

Τι προσφέρει ο αθλητισμός γενικότερα;

Σε κάνει καλύτερο άνθρωπο, σε κοινωνικοποιεί, σε μαθαίνει να κοπιάσεις για να φτάσεις τους στόχους σου, σεβασμό στην ιεραρχία, πειθαρχία και το βασικότερο σε μαθαίνει να δέχεσαι τις ήττες και τις νίκες με αξιοπρέπεια.