Δευτέρα 28 Αυγούστου 2023

ΠΟΙΗΜΑ: ''Η ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ''!

Της Άννας Εμμανουήλ // *


Η Αριθμητική των Λουλουδιών

Κρίνα στα μαλλιά και στα χέρια…
Ξυπνώ με ένα άρωμα κάλλους.
Αυτό το κρίνο το σηκώνω στο φως…
Το φιλώ σαν φωταψία στον ήλιο…
Με ραντίζει με πάθος.
Για ακόμη μια φορά, το κοιτώ.
Ώρα πολλή με θωπεύει.
Βρήκα τα μάτια του.
Έσκυψα κι ένιωσα ηδονή που σμίγει με δέος.
Γιομίζω αγάπη, μονάχα με ένα.
Εμπρός στα άλλα λουλούδια στέκομαι.
Με τρεις κόσμους: μια θάλασσα, έναν ουρανό κι έναν κήπο: τα μάτια σου.
Στήνει η άνοιξη την προτομή μου, του φλοίσβου το αίμα μου γύρω.
Δυο άσπροι κρίνοι στην καρδιά μου.
Δύο κόκκινα ρόδα στα χείλη.
Δύο λουλούδια και δύο αχτίδες δεν μας κάνουν τέσσερα.
Κάνουν την καρδιά μας.
Κι ένα τριαντάφυλλο και μια πεταλούδα δεν κάνουν δύο.
Μας κάνουν το φως…
Κι όλο τριγύρω ανθοί.
Μου υφαίνουν φορέματα στου ήλιου τους τον στήμονα.
Όρθια, αιθέρια, ακίνητη μες στα λουλουδια μου…
Αν με έβλεπες θα νόμιζες πως τα διδάσκω.
Ενώ είμαι εγώ που ακούω κι αυτά που μιλούν.
Έχοντας με στο μέσο, μου διδάσκουν φως, αγάπη και έρωτα…

* Η Άννα Εμμανουήλ είναι φοιτήτρια και σπουδάζει στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον στον κλάδο της αποτελεί η ενασχόληση με την τέχνη και η προσβασιμότητα αυτής σε σχέση με τα άτομα με αναπηρία όρασης. Ιδιαίτερο πρότζεκτ αποτέλεσε η μετατροπή του πίνακα της Γκουέρνικα σε απτική μορφή για άτομα με ΑΟ. Αγαπημένα της καθημερινά ενδιαφέροντα αποτελούν η συγγραφή ποίησης, διηγημάτων αλλά και έργων τέχνης σε αφαιρετική μορφή. Άλλα συγγραφικά έργα που έχουν δημοσιευτεί στην ηλεκτρονική βιβλιοθήκη σε μορφή e-book είναι τα έργα: «Ποιώ», «Ταρώ του Έρωτος» (ποιητικές συλλογές), «Έρωτας μετά Θάνατον», «160 μ.Χ.». ( www.ebooks4greeks.grwww.openbook.gr )

Πηγή: https://www.fractalart.gr/