Κυριακή 21 Αυγούστου 2022

ΕΝΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ, ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ!

Πράξια Αρέστη


Γράφει η Πράξια Αρέστη

Αύγουστος.
Ένα μικρό διάλειμμα από τη ζωή.
Βρεγμένα μαλλιά, αλμύρα στα δάχτυλα, χρυσό φως στο πρόσωπο.
Αύγουστος.
Κρύβει μία μαγεία αυτή η λέξη.
Σου υπόσχεται διάφορα με το που την ξεστομίζεις.
Σου υπόσχεται ανέμελες στιγμές, διακοπές, έρωτα, γέλια, ηλιοβασιλέματα και θάλασσες.
Λες “Αύγουστο” και το στόμα σου στάζει χρυσόσκονη. Λες “Αύγουστος” και αυτόματα ονειρεύεσαι, πετάς.
Ανυπομονείς να τον ζήσεις. Να αλλάξεις σκηνικά.
Ο Αύγουστος είναι στα άγραφα και στις καρδιές μας ο 12ος του μήνα του χρόνου. Και ο Σεπτέμβρης ο πρώτος. Το ξεκίνημα μιας νέας σεζόν μετά από το καλοκαιρινό διάλειμμα.
Τον Αύγουστο πατάμε την παύση και γινόμαστε για λίγο ξανά ο εαυτός μας. Ανέμελοι, ξέγνοιαστοι μακριά από έγνοιες, προβλήματα και αριθμούς. Ας περιμένουν για λίγο οι δουλειές.
Ας αδειάσει για λίγο το μυαλό από την οθόνη του υπολογιστή και ας γεμίσει με μπλε, πράσινες, κίτρινες αποχρώσεις.
Τον Αύγουστο ξαναγινόμαστε για λίγο η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας. Η πιο χαρούμενη. Δίνουμε χρόνο στα όμορφα πράγματα της ζωής, στον έρωτα, στους φίλους, στην αγάπη, στον εαυτό μας.
Τον Αύγουστο ξαναγεννιόμαστε σαν μικρές Αφροδίτες που αναδύονται από τη θάλασσα και βλέπουν τον κόσμο για πρώτη φορά.

 Πράξια Αρέστη

Τον εαυτό μου τον περιγράφω μέσα από τα κομμάτια μου. Φανταστείτε ότι είμαι ένα παζλ και κάθε κομμάτι μου ανήκει σε κάποιον ή κάτι που αγαπώ. Σε κάποιον ξεχωριστό για μένα και σημαντικό. Δεν είναι πολλοί, το παζλ είναι μικρό κι άλλοι έχουν μεγαλύτερο κομμάτι κι άλλοι μικρότερο. Όλα αυτά τα κομμάτια μαζί κάνουν τη ζωή μου και ορίζουν την ευτυχία μου. Το μεγαλύτερο το έχει ο γιος μου. Είμαι μια κουρασμένη αλλά πανευτυχής μαμά. Κι ύστερα ακολουθεί πολύ κοντά ο έρωτας. Είμαι αιώνια κουρασμένη αλλά πανευτυχής ερωτευμένη. Άλλο κομμάτι είναι η συγγραφή. Η καλύτερη παρέα. Άλλα κομμάτια οι 5-6 κοντινοί μου φίλοι κι η οικογένειά μου. Μου λείπει πάντα ο σκύλος μου γι' αυτό υπάρχει γι' αυτόν ένα κομμάτι που ακόμη με κάνει να χαμογελώ. Κι έτσι προχωρώ νιώθοντας ευλογημένη όταν όλα τα κομμάτια της ζωής μου είναι εκεί ζωντανά, δυνατά, παθιασμένα. Χρειάζεται προσπάθεια, όμως, αυτή η προσπάθεια είναι που φέρνει τις πιο όμορφες και δυνατές στιγμές.