Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2022

ΠΟΣΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ; (OSHO)


by Lectures Bureau

Πριν από περίπου τριακόσια χρόνια, στη νότια Ινδία, τα εξηκοστά γενέθλια ενός φημισμένου μουσικού εορτάζονταν με κάθε επισημότητα. Είχε πολλούς προεξέχοντες φίλους, πολλούς γνωστούς μαθητές, και γνώριζε πολλούς φημισμένους βασιλείς και πρίγκιπες. Είχαν όλοι τους συγκεντρωθεί για να ετοιμάσουν τον εορτασμό. Είχαν έρθει χιλιάδες μαθητές του φέρνοντας δώρα.
Ένας φτωχός επαίτης, που έβγαζε το ψωμί του παίζοντας ένα έγχορδο όργανο στους δρόμους και ζητιανεύοντας, ήταν επίσης μαθητής του. Δεν είχε φέρει τίποτα. Η μισή νύχτα είχε περάσει, και οι καλεσμένοι έφευγαν αφού έδιναν τα δώρα τους.
Ο επαίτης πλησίασε την πόρτα και είπε στον φρουρός «Άσε με μπω μέσα θέλω να δώσω εγώ δώρο στο δάσκαλό μου».
Αλλά οι φρουροί είδαν ότι τα χέρια του ήταν άδεια και τα ρούχα του κουρελιασμένα. Ο φρουρός είπε: «Δεν βλέπω να κρατάς τίποτα».
Ο άντρας απάντησε: «Μα είμαι ΕΓΩ εδώ». Ο φρουρός σκέφτηκε ότι ήταν τρελός, αλλά αποφάσισε να τον αφήσει να μπει μέσα. Μπήκε μέσα. Όλοι έφευγαν το σπίτι ήταν στολισμένο με δώρα αξίας εκατομμυρίων. Ο ζητιάνος πλησίασε τον γκουρού του, ακούμπησε το κεφάλι του στα πόδια του και είπε: «Σου φέρνω κι εγώ ένα δώρο. Θα το δεχτείς;».
Και ο δάσκαλος είδε ότι δεν κρατούσε τίποτα στα χέρια του. Είπε: «Μα δεν βλέπω κανένα δώρο.»
Ο ζητιάνος απάντησε: «Είμαι ΕΓΩ εδώ». Με χέρια ενώ μένα προσευχήθηκε: «Ω θεία δύναμη, δεν έχω τίποτα άλλο να δώσω στον γκουρού μου. Ας είναι η ζωή μου το δώρο μου.»
Με αυτά τα λόγια η αναπνοή του σταμάτησε — και έπεσε νεκρός.
Τι είδους άνθρωπος ήταν αυτός; Απλώς πρόφερε τις λέξεις «Η ζωή μου…».
Λένε ότι οι άγιοι δεν λένε ποτέ τίποτα κακό για κανέναν. Ο λόγος δεν είναι ότι δεν μπορούν να πουν τέτοια πράγματα.
Θα μπορούσαν να πουν αρνητικά πράγματα, αλλά θα ήταν επικίνδυνο. Οτιδήποτε έρχεται από κάποιον με τέτοια αποφασιστικότητα μπορεί να γίνει αλήθεια. Μια σκέψη που έρχεται από ένα άτομο με μεγάλη αποφασιστικότητα είναι πολύ ζωντανή. Διαθέτει εξαιρετική ενέργεια, μοναδική δύναμη.

Η αναζήτηση της ειρήνης
OSHO
Εκδόσεις Πεδίο

Εικόνα: https://gr.pinterest.com/pin/224828206387067080/

Πηγή: https://www.lecturesbureau.gr/