
Από καιρό ήθελα να γράψω και να σχολιάσω τη σχέση της Ιταλικής Hellenic train με τους μισο-κατεστραμμένους ελληνικούς σιδηροδρόμους
Γιατί μου έκανε σοκαριστική εντύπωση η καλά οργανωμένη και σχεδιασμένη «κρυψώνα» της εν λόγω εταιρείας. Μου έκανε ακόμα χειρότερη, αλγεινή εντύπωση η απουσία, η βολική ουδετερότητά της για την ανείπωτη τραγωδία των Τεμπών και για τον μαζικό τάφο πενήντα εφτά αθώων, ανυποψίαστων πλασμάτων
Όλα αυτά τα παιδιά που σε κλάσματα δευτερολέπτου εξαερώθηκαν ήταν επιβάτες στα δικά της βαγόνια. Ήταν «πελάτες» τους. Κι όμως τα αφεντικά αυτής της εταιρείας ακολούθησαν την τακτική του «πέρα βρέχει» Σαν να είναι εντελώς αθώοι του εγκλήματος. Ποιο το εφαλτήριο του κυνισμού τους;
Α φυσικά ο επίσης κρυπτόμενος, ο Χρήστος Σπίρτζης και η κυβέρνηση των ταχαριστερών που εκχώρησαν στους Ιταλούς το σιδηροδρομικό δίκτυο, κυρίως τα βαγόνια, δηλαδή τα εισιτήρια. Φανταστείτε δηλαδή ότι με εκείνη την άκρως φιλολαϊκή σύμβαση, το ελληνικό δημόσιο φορτώνεται με τις υποδομές και τις γραμμές. Οι άνετοι Ιταλοί με το γλυκό, με το μέλι των βαγονιών και των εισιτηρίων
Το ακόμα πιο αποκαλυπτικό αυτής της σύμβασης, εντελώς αποικιακού χαρακτήρα όπως σε περιοχές της Υποσαχάριας Αφρικής, είναι το τίμημα των φραγκοδίφραγκων με τα οποία εξασφάλισε τους ελληνικούς σιδηροδρόμους. Και μάλιστα τα εκατομμύρια που υποτίθεται ότι έδωκε στον δημόσιο κορβανά, επιστράφηκαν ως ενίσχυση για την εξυγίανση της γραμμής
Με απλά λόγια οι Ιταλοί απέκτησαν ιδιοκτησία φτιαγμένη από τον ιδρώτα του ελληνικού λαού, χωρίς να πληρώσουν μισό ευρώ. Αυτά τα πεπραγμένα του Χρήστου Σπίρτζη, του Αλέξη Τσίπρα και της κυβέρνησης των ταχαριστερών. Αν η αφέλεια, η ανοησία και η αδιαφορία του Κώστα Καραμανλή ως πρώην υπουργού μεταφορών θεωρηθεί πλημμέλημα, τότε εκείνο με τη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είναι καραμπινάτο κακούργημα
Όλα αυτά με αφορμή την απόλυση του Κώστα Γενηδούνια από την ιταλική εταιρεία. Παρεμπιπτόντως ο Γενηδούνιας ήταν εκείνος που με έκθεσή του είχε προειδοποιήσει τον Κώστα Καραμανλή για το ενδεχόμενο τραγικού δυστυχήματος. Αλλά στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα
Ο Γενηδούνιας λοιπόν επειδή αποφάσισε να επιστρέψει στον συνδικαλισμό και επειδή δεν συμμορφώθηκε με τις άνωθεν ιταλικές υποδείξεις να μην βγαίνει και να μη μιλάει δημοσίως, βρέθηκε εκτός εργασίας.
Αφού προηγουμένως μαζί με άλλους συνδικαλιστές αποκάλυψε πως οι αυξήσεις του προσωπικού είναι της τάξεως των τριάντα ευρώ. Έτσι για τα τσιγάρα μερικών ημερών. Καθώς επίσης και ότι η Hellenic train έχει εισπράξει ως αποζημίωση από τα ελληνικά δημόσια ταμεία 350 εκατομμύρια. Και ότι άλλα εβδομήντα είναι στο δρόμο προς την Hellenic train
Επειδή συμβαίνουν όλα αυτά τα εξωφρενικά. Επειδή η σύμβαση είναι αποικιακού χαρακτήρα. Επειδή οι Ιταλικοί σιδηρόδρομοι δεν είναι και από τους καλύτερους και πιο εκσυγχρονισμένους στην Ευρώπη. Επειδή οι ιθύνοντες παριστάνουν τους αθώους των Τεμπών. Επειδή τους έχουμε ταΐσει μέχρι σκασμού. Επειδή μας έχουν πιάσει κορόιδα. Και επειδή δεν έχουν κάνει το παραμικρό για τον στοιχειώδη εκσυγχρονισμό των συρμών και των βαγονιών. Και τέλος επειδή συμπεριφέρονται ως αφεντικά αποικιοκράτες, δύο πράγματα
Ο Κυριάκος οφείλει εδώ και τώρα να διακόψει την σύμβαση και να μας απαλλάξει από τον ιταλικό σιδηρο-βραχνά. Να το κάνει με κίνδυνο η Ελλάδα να βρεθεί κατηγορούμενη στο ευρωπαϊκό δικαστήριο. Ας το κάνουν. Πόσο ακόμα πιο χαμηλά θα πέσουμε με κάποιους Ιταλούς που έχουν στήσει τρικούβερτο γλέντι στο σβέρκο μας;
Και το δεύτερο που πρέπει να κάνει η κυβέρνηση είναι να απευθυνθεί στους καλύτερους που είναι οι Γάλλοι η ακόμα πιο ανώτεροι οι Γιαπωνέζοι. Με πλάνο εικοσαετίας και με όραμα χάραξης γραμμών με συρμούς υπερσύγχρονους που να αγκαλιάζουν και να διασχίζουν ολόκληρη την Ελλάδα
Αυτή κι αν είναι μεταρρύθμιση υπέρτατου επιπέδου. Αυτή θα είναι η ελάχιστη αποζημίωση στη μνήμη των θυμάτων και των γονιών τους.
Πηγή: https://www.protothema.gr/blogs/dimitris-danikas/article/1633005/epitelous-apallaxte-mas-apo-tin-hellenic-train/