Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018

ΖΗΤΗΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ...!


Ζήτησα από το θεό να πάρει τον πόνο μου κι Εκείνος είπε: "Όχι, γιατί δεν μπορώ να πάρω κάτι από σένα αν δεν είσαι εσύ πραγματικά αποφασισμένος να το αποχωριστείς". 
Ζήτησα από το Θεό να θεραπεύσει την αναπηρία μου κι Εκείνος είπε: "Όχι, γιατί η ψυχή σου είναι απόλυτα υγιής, ενώ το σώμα απλά προσωρινό". 
Ζήτησα από το Θεό να μου δώσει υπομονή κι Εκείνος είπε: "Όχι, γιατί η υπομονή δεν χορηγείται αλλά αποκτάται μέσα από τις εμπειρίες". 
Ζήτησα από το Θεό να μου δώσει ευτυχία κι Εκείνος είπε: "Όχι, γιατί σου έχω δώσει τόση ευλογία που αν μάθεις να τη διακρίνεις και να τη διαχειρίζεσαι θα είσαι πάντα ευτυχισμένος". 
Ζήτησα από το Θεό να με λυπηθεί μέσα στη δυστυχία μου κι Εκείνος είπε: "Όχι, γιατί αυτή η δυστυχία είναι που σε τράβηξε μακριά από τις κοσμικές έγνοιες και σε έφερε και πάλι κοντά μου". 
Ζήτησα από το Θεό να με βοηθήσει να αναπτυχθώ πνευματικά κι Εκείνος είπε: "Όχι, γιατί είναι δική σου δουλειά η ανάπτυξη, ενώ δική μου είναι να σε κλαδεύω για να καρποφορείς". 
Ζήτησα όλα όσα θα μπορούσαν να μου δώσουν χαρά σε αυτή τη μίζερη ζωή κι ο Θεός είπε: "Όχι, γιατί σου έχω δώσει Ζωή και με αυτή μπορείς να χαρείς τα πάντα αρκεί να το θελήσεις". 
Ζήτησα από το Θεό να με βοηθήσει να αγαπώ τους άλλους όσο Εκείνος αγαπάει εμένα κι Εκείνος είπε: "Ααα! Επιτέλους, κατάλαβες!..."