Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018

"Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΜΕΣΑ ΣΟΥ. ΖΗΣΕ ΤΗ. ΠΙΣΤΕΨΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ"!

Το 100 ετών αγαπημένο μας κορίτσι έχει μια φράση που τη λέει κάθε πρωί ξανά και ξανά

Η Tao Porchon-Lynch είναι μια γυναίκα που χρόνια τώρα αποδεικνύει ότι μπορείς να μεγαλώνεις, να μεγαλουργείς και να εμπνέεις, χωρίς να γερνάς πραγματικά. Η γηραιότερη δασκάλα γιόγκα στον κόσμο, έχει μια φράση που τη λέει ξανά και ξανά κάθε πρωί -και για να έχει τόση ζωντάνια ίσως και κάθε βράδυ!
Όταν ήμουν οκτώ χρονών είδα κάποια αγόρια να κάνουν κάτι που νόμιζα ήταν ένα νέο παιχνίδι.
«Όχι, είναι γιόγκα και αυτό δεν είναι κάτι που το κάνουν οι γυναίκες», μου είπε η θεία μου. Αργότερα, έκανα γιόγκα με τον B.K.S. Iyengar που μου έκανε ιδιαίτερα μαθήματα καθώς μέχρι τότε δε δεχόταν γυναίκες. Τώρα διδάσκω εδώ και 75 χρόνια.
"Η χαρά της ζωής είναι γραμμένη μέσα σου. Ζήσε τη. Πίστεψε σε αυτήν" λέει ανάμεσα σε άλλα στο video κάνοντας απίστευτη γιόγκα η Tao Porchon-Lynch.
Αυτή η ίδια ενέργεια υπάρχει σε κάθε άνθρωπο και σε κάθε ύπαρξη σε αυτόν τον πλανήτη. Συντονίσου και τίποτα δεν θα είναι αδύνατον. Ποτέ μη λες “Δεν μπορώ”. Μπορείς. Ό,τι κι αν βάλεις το μυαλό σου μπορείς να το υλοποιήσεις. Οπότε υλοποίησε ό,τι πιστεύεις και θέλεις για τη ζωή σου.
  
Η Tao και η ιερορτελεστεία του ύπνου
Πριν ξαπλώσω κάνω ένα μπάνιο, μετά συντονίζομαι και “βλέπω” την αναπνοή μου να ρέει μέσα στο σώμα μου. Ξέρω ότι αυτό μου δίνει ζωή. Με αυτόν τον τρόπο μπορώ να χαλαρώσω και να να νιώσω κάθε πόρο του σώματος μου να χαλαρώνει και να αναγεννάται.

Πηγή:https://www.dinfo.gr, https://www.viral365.eu