Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021

ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ, ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ''ΜΑΖΙ'' ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ..

Κέλλυ Σεφέρου


Γράφει η Κέλλυ Σεφέρου

Μη φύγεις. Μείνε λίγο ακόμα. Θέλω να σου πώ. Να σου πώ με τα μάτια όσα νιώθω για εσένα. Να σου πώ πως ότι πιο όμορφο έχω δεί μέσα στα μάτια σου το έχω αντικρίσει! Να σου μιλήσω για το συναίσθημα. Για εκείνο το υπέροχο συναίσθημα που μου προσφέρεις κάθε φορά που σε κοιτάζω στα μάτια! Αυτό το βλέμμα που με βοηθάει να βρίσκω πάντα τρόπο να ονειρεύομαι και να χαμογελάω!
Άραγε θα προλάβω; Θα προλάβω να ζήσω μαζί σου όσα επιθυμώ; ‘Αραγε θα με συνοδεύσεις; Θα με συνοδεύσεις στο όμορφο ταξίδι που κανονίζουμε από καιρό; Mιλώ για το ταξίδι μας. Το ταξίδι της ζωής που ονειρευόμαστε να ζήσουμε παρέα!
Το ταξίδι του έρωτα, μας διάλεξε και ήταν από τα ωραιότερα και πιο απρόβλεπτα ταξίδια που έχω ζήσει έως τώρα! Check in στην ώρα του, ραντεβού στα καλύτερα σημεία της καρδιάς μας και από στιγμές έχω να θυμάμαι αμέτρητες. Έχεις και εσύ να εξιστορείς χιλιάδες! Check out; Δεν κάναμε ποτέ! Δηλώσαμε πως δεν μας άξιζε, το θέλαμε και το αποδείξαμε! Και ας μην μας αρέσουν οι επισημοποιήσεις και ας σιχαινόμαστε και οι δυό τις υποσχέσεις! Η ζωή τα έφερε έτσι, οι καρδιές μας συντόνισαν τόσο καλά την διαδρομή που το check out μάλλον άργησε πολύ. Βαρέθηκε και αυτό να περιμένει την επιστροφή μας, μάλλον δεν πρόκειται να επιστρέψουμε και ποτέ! Ίσως τελικά όσο και αν προσπαθήσει να μην το αφήσουμε εμείς να μας επισκεφθεί. Εισιτήριο δίχως επιστροφή λοιπόν και φυσικά όχι για την χώρα του ποτέ! Εμείς ανήκουμε στη χώρα του για πάντα!
Ναί, ναί καλά άκουσες, όσο βαρετή και όσο ουτοπική και αν ακούγεται αυτή η λέξη, υπάρχει υπόσταση στην υπαρξή της! ‘Αν δεν πιστέψεις στο για ‘’πάντα’’ πως θα κρατηθεί η διαδρομή σταθερή; Πως θα αποκτήσει μέλλον και αξία το ταξίδι; Eγώ πιστεύω! Πλέον τολμώ να πώ πως πιστεύω! Πιστεύω όμως ΜΟΝΟ στο δικό μας για πάντα! Πιστεύω σε εσένα όταν είσαι με εμένα, πιστεύω σε εμένα όταν είμαι με εσένα! Πιστεύω σε εσένα ανεξάρτητα από εμένα και σε εμένα ανεξάρτητα από εσένα! Δεν το φοβάμαι που λές το για πάντα! Δεν με τρομάζει η έννοιά του! Μια λέξη είναι σαν όλες τις άλλες, στη σημασία του όμως έγκειται όλη η αλήθεια! Ας φοβηθεί σε τελική ανάλυση εκείνο! Ίσως το για πάντα να μην έχει γνωρίσει ακόμη την αγάπη μας και αν την ζήσει είμαι βέβαιη πως θα πιστέψει και εκείνο σε εμάς! Γιατί εγώ πλέον πιστεύω! ΠΙΣΤΕΥΩ στο δικό μας ΜΑΖΙ, τόσο πολύ που το έχω στη καρδιά μου κλειδωμένο!
Οι πράξεις σου με οδήγησαν στο κλείδωμα! Τα λόγια σου με έκαναν να πιστέψω αληθινά στην αγάπη! Και η αγκαλιά σου ήταν η πιο δυνατή απόδειξη πως τα κλειδιά σκασίλα μου και αν χάθηκαν! Μαζί τα πετάξαμε άλλωστε. Κοινή απόφαση. Κοινή επιλογή, χωρίς δεύτερη σκέψη. Και αν χρειαστεί να βγούμε, βγαίνουμε ήδη στα κρυφά όποτε το θελήσουμε, μα την έξοδο και την επιστροφή την γνωρίζουμε μόνο εμείς! Ελεύθεροι από πάντα! Ανεξάρτητοι από ανάγκη! Ερωτευμένοι όσο δεν πάει! Αγαπημένοι από επιλογή! Και η μόνη ελπίδα μας; Nα ζούμε το μαζί!
Σε ευχαριστώ! Σε αυτό το ευχαριστώ κρύβεται ότι μου πρόσφερες και σε αντάλλαγμα σου πρόσφερα και εγώ! Σε αυτό το ευχαριστώ ζεί η αγάπη που σου έχω και ποτέ δεν θέλησα και δεν πρόκειται να θελήσω να πάρω πίσω! Μακάρι να σε γνώριζα νωρίτερα! Μακάρι κάθε μέρα να συνεχίζω να σε μαθαίνω! Δεν σε βαριέμαι. Δεν σε χορταίνω. Δεν με κουράζεις. Σε θέλω ακριβώς όπως είσαι! Έχω αυτή την λαχτάρα να τα ζώ όλα, μαζί σου! Τα μικρά, τα καθημερινά, τα απλά, τα σπάνια! Όλα! Μαζί σου!
Μακάρι να μην πάψεις ποτέ να ελπίζεις στην αγάπη! Και αν τύχει και συμβεί, θα φροντίσω εγώ για αυτό! Άλλωστε στο χρωστάω! Σου χρωστάω πολλά και ας δίνω πάντα ότι καλύτερο υπάρχει μέσα στη καρδιά μου! Για εσένα θα έκανα πολλά, για την ακρίβεια τα πάντα! Γιατί εσύ για εμένα είσαι τα πάντα!
Να μαγαπάς. Θα σαγαπώ! Γιατί το θέλω! Γιατί σε διάλεξα, μέσα σε τόσους! Γιατί με διάλεξες, μέσα σε τόσες! Ίσως για πάντα! Ίσως για όσο! Ίσως για τώρα! Σίγουρα τώρα! Για το μαζί! Για το δικό μας ‘’μαζί’’! Ότι και αν γίνει να μου φροντίζεις το μαζί! Ότι και αν γίνει να απολαύσεις την διαδρομή! Να σε αγαπάς και εγώ να ξέρεις θα χαμογελάω! Να χαμογελάς και εγώ να ξέρεις θα πετάω! Να ονειρεύεσαι και εγώ να ξέρεις θα τραγουδάω! Να προχωράς και εγώ να είσαι σίγουρος πως θα σε ακολουθάω! Εσένα! Και την καρδιά μου!
Για εσένα καρδιά μου!

Πηγή: http://loveletters.gr/