Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2022

ΒΑΡΥ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ! ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΟΥ: ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ Η ΠΡΟΟΔΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ!

Πηγή: https://enloutrakio.gr/


LoutrakiNews

Σε ένα άνευ προηγουμένου πολιτικό ξεγύμνωμα, το οποίο τραντάζει συθέμελα το οικοδόμημα της δημοτικής αρχής, προχώρησε με επιστολή του, ο μέχρι πρότινος αντιδήμαρχος τεχνικών υπηρεσιών και Πολεοδομίας Κωνσταντίνος Παντελέου, ο οποίος απορρίπτει δυνητικά την πρόταση του δημάρχου, για να συνεχίσει ως αντιδήμαρχος!
Αξίζει να σημειωθεί, ότι η παραίτηση Παντελέου, είναι ένας ακόμα κρίκος στην μακριά αλυσίδα των παραιτήσεων πρωτοκλασάτων στελεχών της δημοτικής παράταξης «Παρέμβασης Πολιτών» του Γιώργου Γκιώνη, αφού θυμίζουμε, ότι με παρόμοιες σοβαρές αιχμές για τον τρόπο λειτουργίας του δημάρχου, είχαν αποχωρήσει οι Λάμπρος Παπαθεοδώρου Νίκος Λόης, Γιώργος Μαρκέλλος, Μιχάλης Θυμής, Άρης Μαρίνης, Θανάσης Γεωργίου, Μαρία Πρωτοπαππά, Περικλής Θηβαίος, Γιώργος Στάμου, Παναγιώτης Πέτρου, Σωτήρης Νικολάου, ενώ μεγάλη δυσανασχέτηση η οποία έχει συνοδευτεί, με εξίσου σοβαρές καταγγελίες, εκφράζει συχνά – πυκνά κατά την διάρκεια των συνεδριάσεων του ΔΣ και ο πρόεδρος της ΔΟΚΟΠΑΠ Φίλιππας Θυμής!
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο που εκθέτει ανεπανόρθωτα τον Δήμαρχο και τους στενούς του συνεργάτες!

«Κύριε Δήμαρχε, Αξιότιμοι Συνάδελφοι,
Αξιότιμα Μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου,

Από τη θέση του αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, επί μία σχεδόν τετραετία, προσπάθησα να υπηρετήσω το δημόσιο συμφέρον με συνέπεια και ανιδιοτέλεια.
Προσπάθησα και σε πολλές περιπτώσεις κατέθεσα κομμάτια της ψυχής μου για να λυθούν προβλήματα που έμεναν άλυτα επί σειρά ετών.
Δυστυχώς, η αντιμετώπισή μου, δεν υπήρξε αντάξια της διάθεσής μου για προσφορά.
Έγκαιρα κατάλαβα ότι ήμουν χρήσιμος σαν ψηφοσυλλέκτης και όχι σαν συνεργάτης μιας κοινής πορείας με στόχο την καλύτερη ποιότητα ζωής των Λουτρακιωτών και όλων των πολιτών του Δήμου.
Η συνείδησή μου, η ιδεολογική μου ταυτότητα και η αξιοπρέπεια, πολλές φορές ήρθαν σε σύγκρουση με το «αποφασίσουμε» και διατάζουμε, του Δημάρχου. Δεν με ενδιαφέρει το φαίνεσθαι αλλά η ουσία. Νοιάζομαι να μην έχουν προβλήματα οι συντοπίτες μου και να προχωρά η ανάπτυξη της περιοχής μας.
Αδυνατώ πλέον να βαδίσω μαζί με ανθρώπους που έχουν στο μυαλό τους άλλες αξίες από τις δικές μου και δεν τους ενδιαφέρει να είναι χρήσιμοι για τον ομορφότερο Δήμο της Ελλάδας.
Αποποιούμαι τη θέση του Αντιδημάρχου.
Μένω στο Δημοτικό Συμβούλιο χωρίς αξιώματα και αντιδημαρχίες. Ως απλός στρατιώτης για να υπηρετήσω σε όσο χρόνο έχει απομείνει τους πολίτες του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων. Τα αξιώματα έρχονται και περνάνε.
Μένει μόνο ο σεβασμός στους ανθρώπους που σε εμπιστεύθηκαν και στους οποίους οφείλεις τα πάντα.
Θέλω να είμαι χρήσιμος όσο διαρκεί η λαϊκή εντολή των πολιτών, χωρίς καιροσκοπισμούς και αναξιοπρέπειες. Θα είμαι πάντα παρών στα προβλήματα, τις αγωνίες και τις ανάγκες των συμπολιτών μου.»

Με τιμή,
Κωνσταντίνος Παντελέου