Σάββατο 9 Μαρτίου 2019

Η ΕΡΕΥΝΗΤΡΙΑ ΤΗΣ NASA ΕΛΕΝΗ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ BARBIE!

Επίσημη ανακοίνωση από την Mattel για την Ελένη Αντωνιάδου, η οποία ως ερευνήτρια της NASA έχει διακριθεί διεθνώς στον τομέα της μεταμόσχευσης τεχνητών οργάνων και επελέγη ως η πρώτη Ελληνίδα που γίνεται κούκλα της διάσημης σειράς ως γυναίκα-πρότυπο
barbie_main01
Η Mattel ξεκίνησε τους εορτασμούς για τα 60 χρόνια της Barbie, της Νo1 κούκλας σε όλο τον κόσμο που σχεδιάστηκε για να εμπνέει κάθε κορίτσι ώστε να μπορεί να γίνει ό,τι ονειρεύεται. Φέτος, με αφορμή τα 60 χρόνια Barbie και τιμώντας τα ιστορικά και σύγχρονα γυναικεία πρότυπα, η Barbie παρουσιάζει την πρώτη Ελληνίδα Barbie Role Model , την Ελένη Αντωνιάδου. H Ελένη Αντωνιάδου είναι μια νέα, δυναμική γυναίκα και ερευνήτρια στη NASA. Η δουλειά, η εξειδίκευση και τα επιτεύγματά της αναγνωρίζονται από όλον τον κόσμο καθώς έχει διακριθεί διεθνώς στον τομέα της μεταμόσχευσης τεχνητών οργάνων, μιας πρωτοποριακής και φιλόδοξης μεθόδου που αναμένεται να σώσει εκατομμύρια ζωές, αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση της Mattel. 
Η ίδια δήλωσε σχετικά: «Ήταν πολλές οι στιγμές που ένιωσα ότι είναι πολύ μεγάλα τα εμπόδια για να τα προσπεράσω. Όμως πίστεψα στον εαυτό μου και σκέφτηκα ότι κάθε όνειρο όταν του βάζεις μια ημερομηνία, γίνεται στόχος και κάθε στόχος όταν κάνεις μικρά, μικρά βήματα μπορεί να επιτευχθεί. Και κάθε βήμα μας φέρνει κάθε μέρα όλο και πιο κοντά στο να πετύχουμε το όνειρο μας… Μπορείς να γίνεις ό,τι ονειρεύεσαι!»
Η Lisa McKnight, Senior Vice President και General Manager της Barbie δήλωσε: «Εδώ και 60 χρόνια, η Barbie εμπνέει τα κορίτσια να πιστέψουν στον εαυτό τους και να δουν πως έχουν επιλογές. Με πάνω από 200 καριέρες, 6 υποψηφιότητες για πρόεδρος και ένα ταξίδι στο φεγγάρι, πριν τον Neil Armstrong, η Barbie συνεχίζει να εξελίσσεται ως ένα σύγχρονο πρότυπο για όλες τις ηλικίες», και συμπλήρωσε: «Η Barbie πιστεύει πως τα κορίτσια δεν πρέπει να γνωρίσουν έναν κόσμο, μια δουλειά ή ένα όνειρο που να μην έχουν κατακτήσει οι γυναίκες. Μέσω των παγκόσμιων στρατηγικών μας, ξεκινάει ένα κίνημα για να γίνει η Barbie ως το απόλυτο brand ενδυνάμωσης των κοριτσιών».

9 πράγματα που πρέπει να ξέρετε για την Barbie ως πρότυπο που εμπνέει τα κορίτσια

Η Barbie τιμάει περισσότερες από 20 γυναίκες, από διαφορετικές ηπείρους και χώρες, από 19 έως και 85 ετών και μιλούν σε 13 γλώσσες.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη και την πιο διαφοροποιημένη σειρά από γυναίκες-πρότυπα που βραβεύτηκαν και τιμήθηκαν από την Barbie, συνεχίζοντας το πρόγραμμα ‘’Shero’’ που ξεκίνησε το 2015.
Αυτές οι γυναίκες λαμβάνουν την υψηλότερη αναγνώριση της Barbie, μια μοναδική και προσωποποιημένη κούκλα που φτιάχτηκε για να τιμήσει το ρόλο τους ως πρότυπα κοριτσιών ανά τον κόσμο.
Στην Ελλάδα, τιμάμε την Ελένη Αντωνιάδου για την προσφορά της στον τομέα της μεταμόσχευσης τεχνητών οργάνων που αναμένεται να σώσει εκατομμύρια ζωές.
Η Barbie Vlogger διακρίθηκε ως κορυφαία influencer των κοριτσιών στο YouTube με πάνω από 108 εκατομμύρια προβολές.
Δημιουργώντας μια μοναδική και επετειακή σειράπροϊόντων, ενθαρρύνει τα κορίτσια να ονειρεύονται. Πριγκίπισσα, Πρόεδρος κράτους, Αστροναύτης, Κτηνίατρος… η Barbie σπάει κάθε όριο!
Η σειρά επαγγελμάτων της Barbie για τα 60 χρόνια, γιορτάζει έξι καριέρες που βρίσκονται από την αρχή στην συλλογή της Barbie και εξακολουθούν να είναι επαγγέλματα που περιορισμένα εκπροσωπούνται από γυναίκες, όπως αστροναύτης, πιλότος, αθλήτρια, δημοσιογράφος, πολιτικός και πυροσβέστης.
Η μάρκα έχει συνεργάτες από πολλές ειδικότητες, όπως fashion, food, beauty, travel ώστε να την επέτειο.

Πηγή: https://www.protothema.gr

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ BARBIE!
Η Barbie είναι η πιο διάσημη κούκλα του κόσμου, με πωλήσεις που ξεπερνούν το 1 δισεκατομμύριο τεμάχια από το 1959 που πρωτοκυκλοφόρησε από την αμερικανική εταιρεία παιγνιδιών Mattel.
Η ιστορία της Μπάρμπι ξεκινά στα μέσα της δεκαετίας του ‘50 στις ΗΠΑ, όταν η αμερικανίδα επιχειρηματίας Ρουθ Χάντλερ (1916-2002) παρατήρησε ότι η κόρη της Μπάρμπαρα έπαιζε με χάρτινες κούκλες και διασκέδαζε δίνοντάς τους ρόλους ενήλικων γυναικών, σε μία εποχή που οι κούκλες αναπαριστούσαν μόνο μορφές νηπίων. Έτσι, της δημιουργήθηκε η ιδέα για την κατασκευή μιας ενήλικης κούκλας, που θα κάλυπτε ένα κενό στην αγορά. Η ιδέα της άρεσε στον σύζυγό της Έλιοτ, συνιδρυτή της εταιρείας παιγνιδιών Ματέλ.
Η αφορμή για την κατασκευή της Μπάρμπι δόθηκε το 1956, κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού της στην Ευρώπη. Η Ρουθ Χάντλερ ανακάλυψε στη Γερμανία μία ενήλικη κούκλα με το όνομα Μπιλντ Λίλι (Bild Lilli) και ήταν ό,τι ακριβώς ζητούσε για τη δική της δημιουργία. Αγόρασε τρία κομμάτια. Το ένα το χάρισε στην κόρη της και τα άλλα δύο πήγαν κατευθείαν στο δημιουργικό τμήμα της Ματέλ. Η γερμανίδα Λίλι βασιζόταν σ’ ένα δημοφιλή χαρακτήρα κόμικς, που είχε σχεδιάσει ο Ράινχαρντ Μπόιτιν για τη μεγάλης κυκλοφορίας λαϊκή εφημερίδα Μπιλντ (Bild). Η Λίλι κυκλοφόρησε ως κούκλα για ενήλικες το 1955, αλλά γνώρισε μεγάλη επιτυχία μεταξύ των νεαρών κοριτσιών.
Με την επιστροφή της στις ΗΠΑ, η Χάντλερ στρώθηκε στη δουλειά και ξανασχεδίασε την κούκλα, με την καθοριστική συμβολή του μηχανικού Τζακ Ράιαν (1926-1991), που δούλευε στην κατασκευή οπλικών συστημάτων για λογαριασμό του Πενταγώνου. Η νέα κούκλα με το όνομα Μπάρμπι (χαϊδευτικό της κόρης της Μπάρμπαρα) έκανε την παρθενική της εμφάνιση στη Διεθνή Έκθεση Παιγνιδιών της Νέας Υόρκης στις 9 Μαρτίου 1959. Αυτή θεωρείται και η επίσημη ημερομηνία γέννησης της Μπάρμπι.
Η αυθεντική Barbie του 1959

Ο νεαρόκοσμος και όχι μόνο υποδέχθηκε θερμά την Μπάρμπι και τον πρώτο χρόνο της κυκλοφορίας πωλήθηκαν γύρω στις 350.000 κούκλες. Η αυθεντική Μπάρμπι φορούσε ριγωτό ολόσωμο μαγιό και διατίθετο σε δύο εκδοχές, μελαχρινή ή ξανθιά. Η ενήλικη εμφάνιση και το πλούσιο στήθος της προκάλεσαν την αντίδραση πολλών γονέων, με αποτέλεσμα η Ματέλ να αλλάξει πολλές φορές το παρουσιαστικό της από τότε. Αργότερα, η αδύνατη πλέον Μπάρμπι κατηγορήθηκε ότι εξωθεί τα κορίτσια στη δίαιτα και την ανορεξία.
Το 1964, όταν η νέα κούκλα είχε παγιώσει τη θέση της στην αγορά, η Ματέλ εξαγόρασε τα δικαιώματα της γερμανίδας Λίλι και σταμάτησε την κατασκευή της, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο στην Μπάρμπι. Γύρω από την Μπάρμπι στήθηκε από την αρχή σχεδόν της κυκλοφορίας της μία ολόκληρη βιομηχανία, που απέφερε πακτωλό χρημάτων στη Ματέλ: ποικιλία ρούχων και αξεσουάρ για την κούκλα, κούκλες με φίλους και φίλες της Μπάρμπι, βιβλία, ταινίες και βιντεοπαιχνίδια με ηρωίδα την Μπάρμπι.
Από τη δεκαετία του ‘70 η Μπάρμπι άρχισε να διεθνοποιείται και να κατακτά τον κόσμο. Η Ματέλ παρουσίασε τη Μαύρη Μπάρμπι, την Ισπανόφωνη Μπάρμπι, την Ανατολίτισσα Μπάρμπι κ.ο.κ. Όμως, ο ανεξάρτητος χαρακτήρας της προκάλεσε τις συντηρητικές ισλαμικές κοινωνίες. Το 2003 η Σαουδική Αραβία χαρακτήρισε την εικόνα της Μπάρμπι «προσβλητική» για το Ισλάμ και απαγόρευσε την κυκλοφορία της. Ακολούθησαν κι άλλες συντηρητικές μουσουλμανικές χώρες. Πάντως, οι χώρες αυτές δεν έμειναν χωρίς την Μπάρμπι τους. Ένα πιστό αντίγραφό της κυκλοφορεί και γίνεται ανάρπαστο από τον κοριτσόκοσμο. Ονομάζεται Φούλα και είναι ντυμένη με ό,τι επιτάσσει το Ισλάμ (μαντήλα, μπούργκα και τα συναφή).
Το πλήρες όνομα της Μπάρμπι είναι Μπάρμπαρα Μίλισεντ Ρόμπερτς, σύμφωνα με τους βιογράφους της και τα αναρίθμητα βιβλία με ιστορίες της που έχουν κυκλοφορήσει. Οι γονείς της είναι ο Τζορτζ και η Μάργκαρετ Ρόμπερτς και κατάγεται από την πόλη Γουίλοους του Γουινσκόνσιν. Είναι απόφοιτος Λυκείου κι έχει μία χαλαρή ερωτική σχέση με τον νεαρό Κεν Κάρσον, που εμφανίστηκε ως κούκλα το 1961 και το μικρό του όνομα είναι δανεισμένο από τον γιο της οικογένειας Χάντλερ. Η Μπάρμπι είναι αρκετά ευκατάστατη. Στο σπίτι της έχει γύρω στα 40 ζώα (κατοικίδια και μη) και διαθέτει μία σειρά από ακριβά αυτοκίνητα. Έχει άδεια για κάθε κινούμενο όχημα και μπορεί με την ίδια άνεση να πιλοτάρει αυτοκίνητο, αεροπλάνο και διαστημόπλοιο. Όταν, όμως, η περίσταση το απαιτεί, εκτελεί και καθήκοντα αεροσυνοδού. Στόχος της Ματέλ είναι να δείξει ότι οι γυναίκες μπορούν να τα καταφέρουν σε κάθε τομέα της ζωής.

Σχετικά...
  • Το 1997 το σκανδιναβικό συγκρότημα Aqua κυκλοφόρησε το τραγούδι - παρωδία «Barbie Girl», με τολμηρούς στίχους. Η Ματέλ μήνυσε το συγκρότημα για δυσφήμιση, αλλά έχασε τη δίκη, καθώς το δικαστήριο έκρινε ότι η σάτιρα προστατεύεται από το αμερικάνικο Σύνταγμα.
  • Στην αμερικάνικη αργκό η λέξη Barbie απέκτησε υποτιμητική έννοια και χαρακτηρίζει τη «ρηχή» γυναίκα.
  • Η Ματέλ έχει υπολογίσει ότι υπάρχουν γύρω στους 100.000 συλλέκτες Μπάρμπι μόνο στις ΗΠΑ. Το 90% είναι γυναίκες κοντά στα 40 και το 45% από αυτές ξοδεύουν τουλάχιστον 1.000 δολάρια κάθε χρόνο για να εμπλουτίσουν τη συλλογή τους.
  • Η αυθεντική Μπάρμπι του 1959 κόστιζε 3 δολάρια, ενώ σε μία δημοπρασία το 2006 μία σπάνια Μπάρμπι του 1965 πουλήθηκε αντί 17.000 δολαρίων.
Πηγή: https://www.sansimera.gr